بهترین عطرهای اتکینسونز

اولین نسخه عطر از برند اتکینسونز در سال ۱۷۹۹ ایجاد شد و جدیدترین آن مربوط به سال ۲۰۲۲ است. در بلاگ عطر بُـرنا بهترین های اتکینسونز را بشناسید. دو قرن در صنعت مُد و زیبایی یکی از قدیمی ترین برند ها Atkinsons میباشد.

آذر ۲۱, ۱۴۰۲
16 دقیقه میخونی
252 Views
بهترین عطرهای اتکینسونز

بهترین عطرهای اتکینسونز

بهترین عطرهای اتکینسونز ، نامی مشهور در دنیای عطر، تاریخچه ای غنی دارد که به سال ۱۷۹۹ باز می گردد.

این برند میراثی بیش از دو قرن است که عطرهای استثنایی هم برای مردان و هم برای زنان تولید می کند.

مجموعه آنها شامل عطر، افترشیو، ادکلن و رایحه های یونیسکس است

که هر کدام برای پاسخگویی به طیف وسیعی از ترجیحات طراحی شده اند.

Atkinsons یک برند معروف عطر است که اکنون در ایتالیا مستقر است.

جیمز اتکینسون  در سال ۱۸۲۶ عطرساز شخصی خانواده سلطنتی شد.

طراح Atkinsons دارای ۷۲ عطر در پایه رایحه ما است. اتکینسونز یک خانه عطر قدیمی است.

اولین نسخه عطر از برند اتکینسونز در سال ۱۷۹۹ ایجاد شد و جدیدترین آن مربوط به سال ۲۰۲۲ است. در بلاگ عطر بُـرنا بهترین های اتکینسونز را بشناسید. دو قرن در صنعت مُد و زیبایی یکی از قدیمی ترین برند ها Atkinsons میباشد.

بهترین عطرهای اتکینسونز با همکاری عطرسازان روسل، اولین بولانگر، سوئیزیک بوکورت، بنوئیست لاپوزا، کورتیر فیلیپینی و پیر کنستانتین گوئروس. عطرسازان ساخته شده است.

بهترین ادکلن های اتکینسونز

بهترین عطرهای اتکینسونز، برای مردان مجموعه‌ای از عطرهای نیروبخش را با گزینه‌های قابل توجهی مانند Oud Save The King، رایحه‌ای جذاب و عجیب و غریب که حواس را مجذوب خود می‌کند، ارائه می‌کند.

برای خانم‌ها، مجموعه Oud Save The Queen یک همتای زنانه ارائه می‌دهد که پیچیدگی و جذابیت را به‌وجود می‌آورد.

این عطرها به پرفروش ترین عطرها تبدیل شده اند و مورد علاقه کسانی هستند که به دنبال حسی از تجمل هستند.

از جمله موارد مورد علاقه در مجموعه آنها، ادو پرفیوم همیشه محبوب جیمز است که به خاطر جذابیت و جذابیت بی انتها شهرت دارد.

Lavender On The Rocks یکی دیگر از انتخاب های کلاسیک است که به خاطر نت های آرامش بخش و با طراوت آن مورد قدردانی قرار گرفته است.

بهترین عطرهای اتکینسونز همچنین با رایحه‌هایی جذاب روند عطرهای یونیسکس را پذیرفته است.

این عطرها گزینه‌ای همه‌کاره و فراگیر را ارائه می‌دهند و به همه اجازه می‌دهند تا از خلاقیت‌های بویایی استثنایی این برند لذت ببرند.

اتکینسونز با تاریخ غنی و طیف متنوعی از عطرها، همچنان نامی مترادف با ظرافت و نوآوری جاودانه در دنیای عطرسازی است.

انواع عطرهای اتکینسونز

لطیف ترین عطرها از دوران باستان وجود داشته اند و در کشورهای اطراف مدیترانه مورد استفاده قرار گرفته اند.

این یک واقعیت شناخته شده است که در قرن ۱۸ بسیاری از مردم ترجیح می دادند از عطر به جای صابون استفاده کنند!

به استثنای کلن در آلمان، که به دلیل اختراع “ادوکلن” مشهور است،

عمدتاً در تپه های اطراف گراس مشرف به خلیج کن بود که تکنیک هایی برای استخراج عطر “خالص” با استفاده از روش تقطیر یا استفاده از آن ابداع شد.

بهترین عطرهای اتکینسونز

روش‌های تولید مدرن البته تکامل یافته‌اند و میلیون‌ها گل مورد استفاده در صنعت اکنون عمدتاً وارداتی هستند،

اگرچه بهترین “دماغ” – متخصصانی که عطرها را طراحی می‌کنند هنوز عمدتاً در گراس و پاریس مستقر هستند.

آن‌ها با استفاده از مجموعه‌ای از لوله‌های پر از رایحه‌های مختلف که به عنوان «ارگان عطر» شناخته می‌شوند

ترکیب‌های ظریفی از عطرها را ایجاد می‌کنند.

بهترین عطرهای اتکینسونز در این دو عطر “پایتخت” می آموزیم که عطرها به هفت گروه بویایی طبقه بندی می شوند (به عنوان مثال عطر معروف Chanel N°۵ متعلق به گروه Hesperides است). همچنین می‌دانیم که عطرها نه تنها از گلبرگ‌های گل‌ها، بلکه از سایر مواد گیاهی مانند میوه (پرتقال و وانیل)، رزین (مر و بخور)، علف‌ها و ریشه‌ها (وربنا و وتیور)، ادویه‌ها (دارچین) ساخته می‌شوند. ) و حتی پوست چوب. همچنین به ما گفته شده است که عطرها از چربی ها و ترشحات حیوانی مانند مشک و موم عسل ایجاد می شوند!

قیمت عطرهای اتکینسونز

اتکینسونز با رایحه‌های بسیار متنوع هم برای مردان و هم برای زنان، یک برند سلطنتی و کلاسیک است که شایسته خانواده سلطنتی است.

از عطرهای مردانه ، زنانه و یونیسکس این برند اتکینسونز لذت ببرید.

بهترین عطرهای اتکینسونز را به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی عطر برنا خریداری کنید.

در مجموعه ما از عطرهای مردانه و زنانه اتکینسونز یا ادکلن مردانه اتکینسونز را مرور کنید و تخفیفی دریافت کنید که کیفیت محصول را قربانی نمی کند.

هر عطر اتکینسون که توسط فروشگاه آنلاین ما عرضه می شود، اصالت دارد.

بهترین عطرهای اتکینسونز موجود در انبار، ما مطمئن هستیم که آن چیزی خاص یا هدیه ای عالی را پیدا خواهید کرد.

خوشبوترین عطرهای اتکینسونز

چگونه باید عطر بزنید؟ بهترین عطرهای اتکینسونز با پوست تازه دوش گرفته و مرطوب شروع کنید، عطرها بهتر به پوست هیدراته می چسبند. روی نقاط نبض مانند مچ دست، استخوان ترقوه، پشت گوش و کناره های گردن بمالید. این نقاط گرما را ساطع می کنند و رایحه را تقویت می کنند. اسپری بسته به قدرت عطر ایده آل است. بگذارید هر لایه قبل از اعمال لایه بعدی خشک شود. مچ دست خود را به هم مالش ندهید، این کار مولکول ها را خرد می کند و عطر را تغییر می دهد. در صورت نیاز، معمولاً هر ۴-۶ ساعت یکبار مجدداً استفاده کنید. ماندگاری این عطر روی لباس بیشتر از پوست است. چه نت هایی برای چه مواقعی بهتر کار می کنند؟ بهترین عطرهای اتکینسونز لباس های روزمره ، به سراغ رایحه های تمیز و تازه مانند مرکبات، اقیانوسی و رایحه های گیاهی بروید. کار ، عطرهای محافظه کارانه مانند چوب، ادویه جات و سبزیجات معطر حرفه ای هستند. شب های قرار، نت های سکسی شامل تنباکو، وانیل، دانه تونکا، عنبر و چرم است. هوای گرم ، میوه های روشن، عطرهای آبزی و اقیانوسی با طراوت هستند. هوای سرد ، ادویه‌های گرم، رزین‌ها، چوب‌ها و مشک باعث آرامش می‌شوند. نت های غالب یک عطر را بر اساس زمانی که می خواهید بیشتر استفاده کنید، انتخاب کنید.

عطرهای اتکینسونز

فروشگاه عطر برنا روی عطر برند اتکینسونز تمرکز کرد و بهترین عطرهای اتکینسونز است ارائه کرد. به چند ادکلن برتر اتکینسونز نگاهی بیندازید و خودتان تصمیم بگیرید. انتخاب عطر مناسب می تواند کار سختی باشد. با وجود گزینه های بسیار زیاد، سخت است که بدانید از کجا شروع کنید. بهترین عطرهای اتکینسونز این راهنمای جامع بهترین عطرهای اتکینسونز را بر اساس رتبه بندی، بررسی ها، قیمت و ویژگی ها تجزیه و تحلیل می کند. ما همچنین زیرمجموعه هایی مانند عطر مردانه ارزان قیمت ، عطر زنانه ارزان قیمت ، بهترین عطرهای شب ملاقات و موارد دیگر را در نظر گرفته ایم. برای پیدا کردن عطر و بوی جدید خود ادامه دهید!

عطرهای مردانه اتکینسونز

بهترین عطرهای مردانه اتکینسونز برای مردان که در سال ۱۷۹۹ توسط جیمز اتکینسون تأسیس شد، مدت‌هاست که با آقایان اصلی انگلیسی همراه بوده است. این خانه عطر تاریخی بریتانیایی حتی از دوک ولینگتون و دیگر شخصیت‌های برجسته نیز پذیرایی می‌کرد و در نهایت به عطرساز رسمی دربار سلطنتی بریتانیا تبدیل شد. بهترین عطرهای اتکینسونز با گذشت بیش از ۲۲۰ سال، اتکینسون انگلیسی ذاتی و ماهیت عجیب و غریب خود را حفظ کرده است و چندین ادکلن فریبنده برای مردان مدرنی که می خواهند اظهار نظر کنند، دارد. بهترین عطرهای اتکینسون برای مردان شامل ادکلن‌های کلاسیک، رایحه‌های تند، و ترکیب‌های شاداب‌تر و روشن‌تر از مجموعه گسترده این برند است.

عطر اتکینسونز هیز مجستی د عود مردانه

عطر اتکینسونز هیز مجستی د عود عطر مردانه قهرمان محور در سال ۲۰۱۶ توسط این برند نام آشنای انگلیسی معرفی گردید همیشه برند اتکینسونز غافل گیر کننده عمل میکند و با جسارت پا میدان مبارزه می گذارد این عطر مردانه اصل که از ذاتی چوبی ادویه ای بهره می برد همچون مردی تنومند ولی در عین حال با قلبی مهربان می باشد. وجودیتی سرشار از عشق و محبت به خانواده و دوستان مظهر تلاش و تلاش و تلاش برای رسیدن به خواسته های خود همگی از ویژگی های بارز عطر ابر قهرمان می باشد همانند داستان های کامیک این عطر هیجان را لحظه به لحظه و در ثانیه به ثانیه نت های مختلف خود به شما القا می کند داشتن عطری از برند معتبر اتکینسون قطعا حسو حالی از یک زندگی لاکچری است که با خرید عطر مردانه می توانید به خود هدیه دهید. عطرهای مجموعه از دسیسه های عاشقانه صحرای شیوخ، پادشاهان و فرستادگان و همچنین از انواع کمیاب و گرانبهای عود الهام گرفته شده است و این بار ما را به یاد گرترود بل، ملکه ویکتوریایی بیابان و فیصل اول، پادشاه افسانه ای عرب می اندازد. بهترین عطرهای اتکینسونز «قدرت دودآلود اعلیحضرت عود به هر حال با قهرمان داستانش، شاه فیصل اول، برابری می کند. معتمد گرترود بل، و متحد مورد اعتماد لورنس عربستان، فیصل یک رهبر طبیعی و یک شخصیت افسانه ای تاریخ عرب بود. از تبار شاهزادگان بادیه نشین، او با درخشش می جنگید، افسون می کرد و مذاکره می کرد. جذابیت و ظرافت شدید او با رایحه ای که فقط می توان آن را یک عطر حماسی توصیف کرد کاملاً مطابقت دارد. دودی شدید رایحه، اتحاد جسورانه یک کیفیت کمیاب و منحصر به فرد از عود طبیعی لائوس به همراه یک آکورد چای لاپسانگ سوچونگ بسیار پیچیده است. بهترین عطرهای اتکینسونز آکورد Lapsang Souchong که رایحه زین‌های اسب نر عربی را تداعی می‌کند ظرایف دودی و چرمی خود را بر روی چوب‌های دلپذیر چوب سدر و چوب صندل نشان می‌دهد و تنها تسلیم هاله‌ی خواب‌آور عود و وانیل می‌شود. این مجموعه عطری از ظرافت شدید مردانه را ایجاد می کند که در مفهوم بویایی خود جسورانه و به اندازه نگاه معروف پادشاه به صحرا متمرکز و نافذ است.
عطر هیز مجستی د عود
خرید عطر هیز مجستی د عود
ویژگی‌های عطر اتکینسونز هیز مجستی د عود مردانه
ویژگی های هیز مجستی د عود
✅نام‌خوشبوی عطر اتکینسونز هیز مجستی د عود مردانه
✅به انگلیسی His Majesty The Oud
🥇برند اتکینسونز
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر ادو پرفیوم
✨ طبع رایحه تند گرم
💎طعم رایحه تند
✿ نُـت‌های برتر چای, میخک
✿ نُـت‌های پایه بوته وحشی جاوی, عنبر سائل, عود لائوس, وانیل،چرم, چوب صندل, سدر
کشورِسازنده انگلیس

عطر اتکینسونز عود سیو د کینگ مردانه

عطر عود سیو د کینگ مردانه از برند های قدیمی صنعت عطرسازی می باشد عطریست سلطنتی که مخصوصا سیاست مداران بیش از اندازه از عطر استفاده می کنند و معروف است به عطر پولتیک. این برند در سال ۲۰۱۳ تصمیم به طراحی و فرمولاسیون عطری تماما مجلل و لوکس گرفت. که توسط “آمندین مری” خلق شد، عطر مردانه همان طور که نامش پیداست بهترین عطرهای اتکینسونز عطرهای برند اتکینسون مناسب برای افرادی است که به عطرهای بسیار خاص علاقه دارند به دنبال عطر اصیل و حرفه ای خوش قیمت هستید؟ انگلستان معدن عطرهای دست ساز و لوکس سطلنتی می باشد که قطعا برای عطربازها جذاب ترین انتخاب است.
عطر عود سیو د کینگ
خرید عطر عود سیو د کینگ
ویژگی‌های عطر اتکینسونز عود سیو د کینگ مردانه
ویژگی های عطر / ادکلن عطر اتکینسونز عود سیو د کینگ مردانه
✅نام‌خوشبوی عطر اتکینسونز عود سیو د کینگ مردانه
✅به انگلیسی atkinsons-his-majesty-the-oud
🥇برند اتکینسونز
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر ادو پرفیوم
✨ طبع رایحه شیرین گرم
💎طعم رایحه شیرین
✿ نُـت‌های برتر ترنج, چای
✿ نُـت‌های پایه چوب صندل, عود،چای, ریشه زنبق
کشورِسازنده انگلیس

عطرهای زنانه اتکینسونز

عطر اتکینسونز هر مجستیک عود زنانه

هر مجستیک عود زنانه در همان سال ۲۰۱۶ و همراه یا نسخه فوق العاده ای مردانه خود  به بازار عرضه شد. عطر زنانه خوشبو هر مجستی د عود عطری شرقی گلی که در بطن وجود خود از رز، زنبق، و گل زعفران بهره می برد. بهترین عطرهای اتکینسونز رایحه ای تکرار نشدنی و فوق العاده که برای بانوان شیک پوش بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند این عطر امضای شخصی آنها نیز باشد. عطر زنانه دارای طبعی تند، شیرین و گرم می باشد. وجود وانیل، چرم و عود در نت پایه و اصلی با تفکری هوشمندانه در کنار یکدیگر قرارگرفته اند و همین امر موجب ماندگاری بسیار طولانی مدت از این عطر زنانه جذاب مجستی د عود شده است. ATKINSONS با همکاری PerfumeHolding دو عطر جدید از مجموعه The Oud را روانه بازار می کند. این مجموعه به عود اختصاص دارد و منعکس کننده فصل بت‌های زمانه است که دو تمدن بزرگ و قدرتمند، انگلستان و مشرق زمین، کاملاً در هم تنیده شدند. بهترین عطرهای اتکینسونز عطرهای مجموعه از دسیسه های عاشقانه صحرای شیوخ، پادشاهان و فرستادگان و همچنین از انواع کمیاب و گرانبهای عود الهام گرفته شده است و این بار ما را به یاد گرترود بل، ملکه ویکتوریایی بیابان و فیصل اول، پادشاه افسانه ای عرب می اندازد. “همه او را خاتون صدا می زدند، از شتر سواران گرفته تا امیران. اما در لندن قهرمان جسور آخرین عطر ما به نام گرترود بل شناخته می شد. ماجراجو، باستان شناس و دیپلمات انگلیسی شام، خانم بل زن ما در بغداد در دوران اوج امپراتوری بود. . در این تداعی شیرین و تند غنی از عود، ما با دوشیزه بل مانند او، سوار بر اسب از میان بیابان های سوزان بین النهرین در کنار سوارکاران قبیله ای با لباس های ترمه دوزی، سفر می کنیم. مانند او، این عطر زنانه و عشایری لذیذ شرق و غرب را با هم ترکیب می‌کند و عود گرانبهای رز ترکی را با لذت‌های بعدازظهر چای مرکب از توت قرمز شیرین و گل‌های اسمانتوس با رایحه زردآلو مخلوط می‌کند. یک آکورد چرمی بی‌طرف از زین و افسار که به آرامی با گل‌های پودری زنبق و زمزمه صحرای وانیل گرد شده است، ظرافت ویکتوریایی این اسب‌زن ماجراجو را بیان می‌کند. بهترین عطرهای اتکینسونز دوشیزه بل با لباس‌های موسلین زیبا و برافراشته‌اش همان چیز کمیاب بود: گل رز انگلیسی در میان شکوه بادیه‌نشینان. عطرهای Her Majesty The Oud و His Majesty The Oud در شیشه های مجلل طلایی، به عنوان یک ادو پرفیوم ۱۰۰ میلی لیتری موجود هستند.
عطر هر مجستیک عود
خرید هر مجستیک عود
ویژگی‌های عطر اتکینسونز هر مجستیک عود زنانه
ویژگی های عطر / ادکلن عطر اتکینسونز هر مجستیک عود زنانه
✅نام‌خوشبوی عطر اتکینسونز هر مجستیک عود زنانه
✅به انگلیسی atkinsons-her-majesty-the-oud
🥇برند اتکینسونز
♀ جنسیت زنانه
🥃 غلظت عطر ادو پرفیوم
✨ طبع رایحه تند شیرین گرم
💎طعم رایحه تند
✿ نُـت‌های برتر اوسمانتوس, میوه جات
✿ نُـت‌های پایه رز, زعفران, زنبق،چرم, عود, وانیل
کشورِسازنده انگلیس

 عطر اتکینسون عود سیو د کویین زنانه 

با عطر اتکینسونز عود سیو د کویین زنانه همچون ملکه در قصری مجلل با لباسان زیبا و اشرافی و از جنس سلطنت و اصالت بدرخشید. عطر زنانه سیو د کویین با رایحه ای شرقی گلی خود بسیار در بین عطر بازان پرطرفدار است. و محبوب ترین عطر زنانه از این برند اتکینسونز قدیمی انگلستانی می باشد. د کویین نه با تبلیغات بلکه با حس پر احساس درونی خود در دل بانوان جا باز کرده و به ملکه ای قلب آنها تبدیل‌ شده است. هنر نه قیمتی دارد و نه خریدنی است. باتوجه به این موضوع تمامی عطرهای برند اتکینسونز بصورت لیمیت تولید می گردد و تعداد انبوهی از عطر زنانه جذاب اتکینسونز در بازار های جهانی وجود ندارد تا قدر هنر بیشتر دانسته شود. فرانسیس دلمونت در سال ۲۰۱۳ بود که عطر زنانه سیو د کویین را برای برند اتکینسونز فرمولاسیون کرد. او با به کار گیری بهترین عناصر و گیاهان موجود در طبیعت همچون چای، میخک، عود، چوب گایاک و غیره توانست با علم کهن خود در این صنعت همچنین ادکلنی کم رقیب و لوکسی را به نام عطر زنانه خوشبو  اتیکینسون کویین تولید کند. بهترین عطرهای اتکینسونز وقتی از پالایش انگلیسی با جذابیت های اسرارآمیز و اغوا کننده مشرق زمین عبور می کنید، چه چیزی به دست می آورید؟ عطری به طرز سرگیجه‌آوری وسوسه‌انگیزی، ممکن است برخی بگویند خطرناک، که از قدرت اشتیاق ممنوع سخن می‌گوید، در ادای احترام به داستان عاشقانه غم‌انگیز دهه ۱۹۲۰ شاهزاده محمد علی ابراهیم، ولیعهد مصری و هنرپیشه درخشان آمریکایی میبل نورماند. رایحه متمایز ترنج ارل گری با میخک های تند و شکوفه های شیرین پرتقال ترکیب می شود، اما این معصومیت فریبنده جای خود را به قدرت های مشک دار، چوبی و فریبنده چوب Guaiac و عود آکورد با پژواک های قوی و جذاب شرق می دهد. بهترین عطرهای اتکینسونز این عطر در سال ۲۰۱۳ در شیشه های ظریف طلایی و مشکی عرضه شد و در بطری اسپری ادو پرفیوم ۱۰۰ میلی لیتری موجود است. نسخه مردانه این عطر، Oud Save the King نیز موجود است.
عطر عود سیو د کویین
خرید عطر عود سیو د کویین
ویژگی‌های عطر اتکینسونز عود سیو د کویین زنانه
ویژگی های عطر / ادکلن عطر اتکینسونز عود سیو د کویین زنانه
✅نام‌خوشبوی عطر اتکینسونز عود سیو د کویین زنانه
✅به انگلیسی oud-save-the-queen
🥇برند اتکینسونز
♀ جنسیت زنانه
🥃 غلظت عطر ادو پرفیوم
✨ طبع رایحه شیرین گرم
💎طعم رایحه شیرین
✿ نُـت‌های برتر ترنج, چای, گل میخک
✿ نُـت‌های پایه شکوفه پرتقال, یاس،چوب گایاک, دانه تونکا, عود
کشورِسازنده انگلیس

بهترین عطرهای یونیسکس

بهترین عطرهای یونیسکس اتکینسونز اول از همه، هر کسی می تواند مطلقاً هر عطری را صرف نظر از جنسیت خود بپوشد. ایجاد باینری‌های جنسیتی ساده‌سازی بیش از حد زندگی است که طبیعتاً پیچیده، ظریف و آشفته است. از لحاظ فنی، همه رایحه‌ها را می‌توان تک جنسیت دانست. با این حال، برندها معمولاً عطرهای میوه ای یا گلی سنگین را به عنوان زنانه به فروش می رسانند در حالی که رایحه هایی که دارای نت هایی مانند چوب، چرم و ادویه هستند، مردانه در نظر گرفته می شوند.

عطر ۲۴ اولد بوند استریت

عطر  جذاب انگلیسی چند سال قبل از نسخه بسیار معروف در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شد عطری که تماما یادآور کوچه و خیابان های قدیم شهرهای بزرگ انگلستان همچون لندن و بیرمنگام است. عطری که روحی انگلیسی درونش دمیده شده و با رایحه ی خیره کننده خود قطعا برای شما جذابیتی دارد که تا به الان در هیچ عطری یافت نکرده بودید. بهترین عطرهای اتکینسونز این عطر هم برای مصارف بانوان و هم مصارف آقایان مورد استفاده می گیرد برای زوج هایی که می خواهند رایحه ای مشترکی داشته باشند بسیار عالی به نظر می رسد.
عطر 24 اولد بوند استریت
خرید عطر ۲۴ اولد بوند استریت
ویژگی‌های عطر ۲۴ اولد بوند استریت
ویژگی های عطر / ادکلن عطر ۲۴ اولد بوند استریت
✅نام‌خوشبوی عطر ۲۴ اولد بوند استریت
✅به انگلیسی ۲۴-old-bond-street
🥇برند اتکینسونز
♀ جنسیت مشترک
🥃 غلظت عطر ادو کلن
✨ طبع رایحه تلخ ملایم
💎طعم رایحه تلخ
✿ نُـت‌های برتر توت, هل
✿ نُـت‌های پایه گل رز, نوشیدنی الکلی،چای, سدر, شاه بو, مشک
کشورِسازنده انگلیس

عطر اتکینسونز د بریتیش بوکت

د بریتیش بوکت اگر بدنبال عطری مرکباتی از خانواده برند اتکینسون هستید بدون شک باید از این عطر استفاده کنید این عطر که با دقت فراوان عطرساز گمنام خود به ثمر رسید و هیچ عیب نقصی نمی‌توان درونش یافت این عطر در سال ۲۰۱۳ معرفی گردید و برای اولین برای در شعبه خیابان ریجنت به فروش برای عموم گذاشته شد استقبال مناسبی نیز از این عطر شد. برای مردم انگلیس این عطر بسیار جذابتر از سایر نقاط دنیا به نظر می آید مردمانی سخت گیر و مغرور که راضی کردن آنها خیلی سخت می باشد اما نهایتا برند اتیکنسون با این نسخه آنها را راضی و خشنود کرد بهترین عطرهای اتکینسونز طبع این عطر خنک و تند می باشد که بیشتر در فصول ملایم سال همانند بهار و اوایل پاییز مورد استفاده قرار می گیرد این عطر در بین مردم ایران زمین نیز به محبوبیت مورد نظر رسیده و طرفداران خاص و متعصب خود را دارد که هرگز دوست ندارند عطر مورد علاقه شان مورد توجه دیگران نیز قرار گیرد.
عطر اتکینسونز د بریتیش بوکت
خرید عطر اتکینسونز د بریتیش بوکت
ویژگی‌های عطر د بریتیش بوکت
ویژگی های عطر / ادکلن عطرد بریتیش بوکت
✅نام‌خوشبوی عطر د بریتیش بوکت
✅به انگلیسی atkinsons-the-british-bouquet
🥇برند اتکینسونز
♀ جنسیت مشترک
🥃 غلظت عطر ادو تویلت
✨ طبع رایحه تند خنک
💎طعم رایحه تند
✿ نُـت‌های برتر لیموترش, نارنج
✿ نُـت‌های پایه اسطوخودوس, مرکبات،خاویار, مورد
کشورِسازنده انگلیس

عطر ۲۴ اولد بوند استریت تریپل اکسترکت

عطر یونی س‌ک‌س  یکی از نماد های برند اتکینسون است که در سال ۲۰۱۸ و در مراسم ۲۰۰ مین سالگرد تاسیس خانه عطر اتکینسون رو نمایی شد برند اتکینسون به این عطر اهمیت ویژه ای داد به همین دلیل از “کریستین ناگل” و”وایلین کالس” خواست تا این فرمولاسیون طراحی عطر ۲۴ اولد را به عهده بگیرند. این عطر را می تواند یک جهش بسیار بزرگ برای این برند دانست زیرا از همه جهات فاکتور های یک عطر درجه یک را داراست رایحه ای بسیار خاص و دوست داشتنی برای عموم افراد غلظت بسیار بالا که منجر به ماندگاری طولانی مدت و پخش بوی بی نظیر این عطر شده است. بهترین عطرهای اتکینسونز طراحی شیشه بسیار زیبا و جذاب که مورد توجه اکثریت قرار گرفته است نهایتا استفاده از نت های طبیعی موجود در طبیعت که درکیفیت این عطر لوکس تاثیر بسزایی دارد در مجموع اگر بدنبال عطری هستید که با رایحه اش شما و اطرافیانتان را سرخوش کند معنای لوکس بودن را به سادگی بیان کند به سادگی از ۲۴ نگذرید.
عطر ۲۴ اولد بوند استریت تریپل اکسترکت
خرید عطر ۲۴ اولد بوند استریت تریپل اکسترکت
ویژگی‌های عطر ۲۴ اولد بوند استریت تریپل اکسترکت
ویژگی های عطر / ادکلن عطر ۲۴ اولد بوند استریت تریپل اکسترکت
✅نام‌خوشبوی عطر ۲۴ اولد بوند استریت تریپل اکسترکت
✅به انگلیسی ۲۴-old-bond-street-triple-extract
🥇برند اتکینسونز
♀ جنسیت مشترک
🥃 غلظت عطر پرفیوم
✨ طبع رایحه تلخ ملایم
💎طعم رایحه تلخ
✿ نُـت‌های برتر دانه سرو کوهی, هل
✿ نُـت‌های پایه رز, نوشیدنی الکلی،چای, سدر, عنبر, مشک
کشورِسازنده انگلیس
پیدا کردن بهترین عطرهای اتکینسونز که به نظر می رسد بسط شخصیت شما باشد می تواند زندگی را تغییر دهد. امیدواریم این راهنمایی به شما کمک کرده باشد تا بهترین عطرهای اتکینسونز را بر اساس بودجه، سبک زندگی و سلیقه خود انتخاب کنید. آزمایش کنید، کاوش کنید و از سفر به سمت کشف بوی خاص خود لذت ببرید. رایحه مناسب هر جا که می روید باعث می شود که سر را برگرداند و اثری ماندگار به جا بگذارد. بهترین عطرهای اتکینسونز که با دقت بین پرستیژ و بازیگوشی تعادل برقرار می کند، خانه عطری با تاریخچه ای جذاب است. در سراسر این محدوده، رایحه‌های پیچیده و قانع‌کننده‌ای را خواهید یافت که هر کدام به اندازه رایحه‌های بعدی بی‌نظیر هستند. برای داشتن مشخصات بویایی به یاد ماندنی، فهرست مواد تشکیل دهنده بهترین عطرهای اتکینسونز را بررسی کنید . چوبی شرقی که به دلیل عمقی که به عطرها می بخشد، شناخته شده است. همراه با وانیل، بویی ملایم و آرام بخش دارد، در حالی که ادویه هایی مانند زنجبیل و دارچین گرمای طولانی ایجاد می کنند. نت‌های مرکبات جذب فوری هستند. آنها را صبح بمالید و در تمام طول روز لبخندی بر لبان خود خواهید داشت. اگر از طرفداران گل‌ها هستید، عطرهای مبتنی بر گل رز Atkinsons بی‌پایان رمانتیک هستند و جذابیت این شکوفه انگلیسی را به رخ می‌کشند.

فروشگاه اینترنتی برنا با ارائه انواع بهترین عطرهای اتکینسونز تلاش دارد

تا با ارایه محبوب ترین و پرفروش ترین عطر مردانه، عطر زنانه بتواند

خاطر خوبی برای مشتریان در نظر بگیرد تا با خیالی راحت بتوانند از این فروشگاه خرید نمایند.

بهترین عطرهای اتکینسونز
بُن مایه متن مقاله از: بلاگ عطر برنا بهترین عطرهای اتکینسونز که در سبد برندهای عطرها مشاهده میکنید را میتوانید در خانه عطر برنا ببینید با ویژگی عطرها آشنا شوید و برای خرید عطر دست بکار شوید.  

کپی مطالب از بلاگ عطر برنا با ذکر منبع بلا مانع است.

سپاس عطر برنا

خروج از نسخه موبایل