بهترین عطرهای فرانسیس کورکجان

بهترین عطرهای میسون فرانسیس کورکجان بهترین عطر کورکجان، Maison Francis Kurkdjian نامی است که با پیچیدگی مجلل، تعابیر مدرن از رایحه های جاودانه، و تاریخی غنی بافته شده با رشته های سنت و نوآوری طنین انداز است. وقتی عمیقاً در دنیای عطرهای گران‌قیمت کاوش می‌کنیم، بدون شک بهترین عطر و ادکلن میسون فرانسیس کورکجان  قد […]

بهمن ۲۶, ۱۴۰۲
12 دقیقه میخونی
364 Views
بهترین عطرهای میسون فرانسیس کورکجان

بهترین عطرهای میسون فرانسیس کورکجان

بهترین عطر کورکجان، Maison Francis Kurkdjian نامی است که با پیچیدگی مجلل، تعابیر مدرن از رایحه های جاودانه، و تاریخی غنی بافته شده با رشته های سنت و نوآوری طنین انداز است. وقتی عمیقاً در دنیای عطرهای گران‌قیمت کاوش می‌کنیم، بدون شک بهترین عطر و ادکلن میسون فرانسیس کورکجان  قد علم می‌کند و اوج هنر بویایی را نشان می‌دهد. در این راهنما، ما ۵ عطر برتر میسون فرانسیس کورکجان پاریس را معرفی خواهیم کرد که هر کدام داستان و بوی خاص خود را دارند.

بهترین ادکلن های میسون فرانسیس کورکجان

بهترین ادکلن کورکجان، میراث مزون فرانسیس کورکجیان Maison Francis Kurkdjian که توسط فرانسیس کورکجیان، یک عطرساز چیره دست با حس قوی داستان سرایی بویایی تأسیس شد، همیشه در خط مقدم هنر عطر بوده است. سفر این برند در سال ۲۰۰۹ آغاز شد، اما میراث شخصی کورکجیان به دهه‌ها قبل برمی‌گردد، با خلاقیت‌های او عطرهای نمادین بسیاری را تزئین می‌کند. از رویارویی بین فرانسیس کورکجیان، عطرساز مشهور با ده ها خلاقیت موفق به نام خود، و مارک چایا، یکی از بنیانگذاران و رئیس خانه عطر به دنیا آمد. آنها با هم آرزوی خود را برای یک چشم انداز احساسی، سخاوتمندانه و چند وجهی از بیان آزاد بویایی برآورده کردند و نماد جدیدی از دانش و سبک زندگی فرانسوی را ایجاد کردند.

خوشبوترین عطر فرانسیس کورکجان

خوشبوترین ادکلن و عطر فرانسیس کورکجان نه تنها یک برند بلکه نمادی از عطرهای مجلل در سراسر جهان است. شهرت آنها بر پایه خلاقیت، نوآوری و مهارت بی نظیر بنا شده است. این برند به دلیل استفاده از نت هایی مانند یاس، گل رز، عود و زعفران شناخته شده است و آنها را با دقت ترکیب می کند تا رایحه هایی را ایجاد کند که هم معاصر هستند و هم ریشه در سنت دارند.

معروف ترین ادکلن های فرانسیس کورکجان

معروف ترین ادکلن و عطر برند فرانسیس کورکجان ،هر عطر از Maison Francis Kurkdjian داستانی را روایت می کند، یکی از اشتیاق، سنت، نوآوری و هنر خالص. عطرهای آنها فقط رایحه نیستند. آنها تجربیات، خاطرات و رویاهایی هستند که در یک بطری ثبت شده اند.

انواع عطر و ادکلن فرانسیس کورکجان

انواع ادکلن و عطر برند کورکجان شهرت این برند پیش از آن است. نمادین ترین رایحه آن تا به امروز، Baccarat Rouge 540 مورد تشویق قرار می گیرد و مشهورترین رایحه آن را انتخاب کرده است. با این حال، برای درک واقعی رایحه های آوانگارد مزون و موفقیت در سراسر جهان، باید اذعان کنیم که طراح عطر پاریسی، فرانسیس کورکجیان، در درجه اول یک داستان نویس چیره دست است. به عنوان مثال، آخرین ساخته او که نام معمایی نامگذاری شده است، ۷۲۴ است. این عطر به جاه‌طلبی فراگیر کورکجیان برای ایجاد مزون در سال ۲۰۰۹ بازمی‌گردد، که عبارت بود از ایجاد یک کمد بویایی برای ۲۴ ساعت زندگی معطر، هفت روز هفته.

بهترین عطر فرانسیس کورکجان

برای کورکجیان، در این دهه گذشته او به تمام نقاط جهان از جمله کلان شهرهای اصلی سفر کرده است: از پاریس گرفته تا نیویورک، سیدنی، توکیو، سئول، شانگهای، دهلی نو، بمبئی، مانیل، کوالالامپور، مسکو، لندن، برلین. ، بوئنوس آیرس، لس آنجلس و هیوستون. در حالی که مردم و فرهنگ ها متفاوت هستند، شهرهای بزرگ یک چیز مشترک دارند: هوای الکتریکی که مملو از امید، جاه طلبی و رویاهای بزرگ برای آینده است. «چیزی در شهرهای بزرگ وجود دارد که شما را تحت تأثیر قرار می دهد، شما را برق می بخشد، شما را بالا می برد. ما آن انرژی ارتباطی، آن زندگی را که به طور هماهنگ می تپد، به عطری مشک دار، گلی و شهری که اسمش را بهترین عطر و ادکلن فرانسیس کورکجان گذاشتیم، برای ۲۴ ساعت زندگی معطر، هفت روز هفته، ترجمه کردم.»

مشهور ترین ادکلن و عطر فرانسیس کورکجیان

کورکجیان این پویایی جذاب شهری را به ترکیبی تداعی کننده از نت های بویایی تقطیر کرده است. ترنج ایتالیایی و آلدئیدهای متالیک در نت های ابتدایی خود، طراوت تمیز لباسشویی های نیویورک را در هنگام سحر القا می کنند. مشهور ترین عطر و ادکلن فرانسیس کورکجان در قلب آن، دسته گلی با یاس مصری، نخود شیرین و پرتقال ساختگی مرکبات گلی شکوفا می شود. راحتی آشنای یک آکورد مشک سفید چوب صندل، رایحه را به عنوان نت اصلی آن پوشش می دهد. ما را اشتباه نگیرید، شما همیشه می توانید سطحی از عطر مردانه و زنانه فرانسیس کورکجیان لذت ببرید. به هر حال، همه آنها خلاقیت های زیبایی شناسی معطر و زیبایی هستند، اما همانطور که در بهترین ادکلن مردانه و زنانه فرانسیس کورکجیان مشهود است.

بهترین عطر مردانه فرانسیس کورکجیان

در زیر، ما به بهترین عطر و ادکلن مردانه فرانسیس کورکجیان می پردازیم و عطرهای آن را بر اساس منشأ، داستان ها و یادداشت هایشان رتبه بندی می کنیم.

بهترین عطر زنانه فرانسیس کورکجیان

خوشبوترین عطر و ادکلن زنانه فرانسیس کورکجیان ، مجموعه فرانسیس به عنوان یک کمد عطر پوشیده شده است، با جنبه های بی شماری از احساسات. این عطرها که بر اساس سنت عطرسازی لوکس فرانسوی طراحی شده است، با این وجود از دیدگاهی معاصر از هنر خلق و پوشیدن عطر حمایت می کند. شخصیت منحصر به فرد Maison Francis Kurkdjian توسط نیروی خلاق مردی که ذوق دقت دارد پرورش می یابد. فرانسیس کورکجیان که به‌عنوان یکی از مشهورترین عطرسازان جهان شناخته می‌شود، قلمروی عطری از کمال‌گرایی آزاد، حسی و ظریف را تصور می‌کرد. Maison توسط کدهای مسحور کننده و در عین حال دقیق هدایت می شود: خلوص، پیچیدگی، بی زمانی و جسارت یک کلاسیک که دوباره اختراع شده است. دانش استثنایی گرد هم می آیند و همدیگر را تکرار می کنند. آنها مدام در حال نوشتن تعدادی ماجراجویی حسی هستند که طبیعتاً عطر قهرمان آنهاست.

بهترین عطر یونیسکس فرانسیس کورکجیان

بهترین عطر و ادکلن یونیسکس فرانسیس کورکجیان رمزگذاری شده و عمیق هستند و هر کدام شخصیت و روایت خاص خود را دارند.

باکارات رژ ۵۴۰

از زارا گرفته تا برندهای گران‌قیمت، بسیاری تلاش کرده‌اند تا از Baccarat Rouge 540 مدل‌هایی را خلق کنند تا از جذابیت آن استفاده کنند. Baccarat Rouge 540 که در سال ۲۰۱۴ و به مناسبت دویست و پنجاهمین سالگرد تاسیس برند فرانسوی کریستال خوب ساخته شد دارای مشخصات بویایی مرموز و پیچیده ای است که به طور همزمان گل، چوبی و کهربایی است اما این طعم لذیذ بادام تلخ مراکشی است که غیرقابل انکار آن را تقویت می کند. اغواگری این مطمئناً برای گل های دیواری یا افراد ضعیف نیست. عطر فرانسیس کورکجان باکارات ۵۴۰ افسون گر، محبوب ترین عطر جادوگر، لوکس، لاکچری، پرفروش ترین عطر حرفه ای ترین عطری که تا به الان توسط فرانسیس کورکجان هنرمند فرموله شده این ها اندک القابی است که می توان به این عطر داد عطر که از لوکس بودن می شود گفت پادشاه پادشاهان عطر از رایحه و توصیف این عطر می شود کتاب های هزار صفحه ای نوشت با اولین اسپری ادکلن خیلی زود متوجه وجود نت شیرین زعفران می شوید. در ابتدا شاید برای برخی رایحه این عطر خوشایند نباشد اما صبر کنید اجازه دهید جادوی خود را با گذر زمان به شما نشان دهد بازی عجیب غریب نت ها و عوض شدن سبک رایحه از شیرین، به تلخیه ملموس شما را حیرت زده می کند اینجاست که متوجه می شوید خاص ترین رایحه ازآن شماست حالا در نت پایانی درست جایی است که باید به خرید و سلیقه خود افتخار کنید این عطر به تنهایی می تواند عطری باشد که سلیقه شمارا کاملا عوض کند. عطری است مجلل و بسیار تحسین شده. این محصول دارای ترکیبی منحصر به فرد از یاس، زعفران، چوب سدر و عنبر است و رایحه ای غنی و پیچیده را ایجاد می کند که هم گلی و هم چوبی است. این عطر به دلیل ماندگاری استثنایی و ماندگاری خاص خود شناخته شده است و آن را به انتخابی محبوب در بین علاقه مندان به عطر تبدیل کرده است. جواهر تاج، باکارات روژ ۵۴۰ یک شگفتی بویایی است. این عطر با هارمونی از یاس، زعفران، چوب عنبر و سدر تازه بریده شده، روح Maison Francis Kurkdjian را در بر می گیرد. باکارات روژ ۵۴۰ رد رایحه ای درخشان و تند مترادف با مجلل و پیچیدگی است. Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 و تنها ۲۵۰ بطری از آن ساخته شد. تقاضا به قدری زیاد بود که به نسخه دائمی مجموعه Maison Francis Kurkdjian تبدیل شد، به یک موقعیت مذهبی دست یافت و یک کلاسیک مدرن در نظر گرفته شد. این عطر روشن است که همان اثر کمی مسحورکننده روی پوست دارد که کریستال ریز روی چشم ها دارد. Rouge 540 با یک شات سریع از پرتقال خونی باز می شود و یک هاله طلایی در اطراف ادویه ها و وانیل کهربایی در قلب و پایه وجود دارد. ماندگاری بسیار بالایی دارد و با پوشیدن روژ ۵۴۰ باکارا به بهترین شکل ممکن مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. ستاره فرانسیس کورکجیان همچنان در حال رشد است زیرا در اکتبر ۲۰۲۱، او به عنوان مدیر خلاق و عطرساز دیور پرفیومز انتخاب شد، اما او به خلق عطرهای جدید برای برند خود ادامه خواهد داد.
خرید باکارات رژ ۵۴۰
خرید باکارات رژ ۵۴۰
ویژگی‌های عطر باکارات روژ ۵۴۰
ویژگی های عطر / ادکلن عطر باکارات روژ ۵۴۰
✅نام‌خوشبوی باکارات روژ ۵۴۰
✅به انگلیسی baccarat-rouge-540
🥇برند میسون فرانسیس کورکجان
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر پرفیوم
✨ طبع رایحه شیرین ملایم
💎طعم رایحه شیرین
✿ نُـت‌های برتر زعفران, یاس
✿ نُـت‌های پایه عنبر،سرو, صنوبر
کشورِسازنده فرانسه

پتیت ماتین

عطر معطر گیاهی مدل ساز میسون فرانسیس کورکجان که یاد آور لحظاتی است که در طبیعت خاطره دارید. صبحی که از خواب با صدای پرندگان بیدار می شوید و رایحه ی سحرگاه به همراه بوی درخت و گیاهان اطرافتان شمارا سر مست می کند. درست انگار در وسط فصل بهار در اردیبهشت ماه به هر نقطه ای که می روید رایحه ی گل و گیاه دیوانه وار به شما احساس زندگی و سرمستی می دهد. این خوشبوی به درستی عطریست که همین حس را به شما منتقال میکند این عطر خوشبو که دارای طبعی شیرین و خنک است در سال ۲۰۱۶ توسط شخص “ فرانسیس کورکجان” طراحی و فرموله شده است و در حجم ۷۰ میل در اختیار شما دوست داران این عطر قرار می گیرد به طور خلاصه: بله، این عطر به هر قیمت از برچسب قیمتش می ارزد. بویی متفاوت از هر چیزی که تا به حال استشمام کرده اید. خنک، آرامش بخش و کمی شیرین است. با ترکیبی از اسطوخودوس, زالزالک،آمبروکسان, مشک، به سختی می توان هر نت فردی را بیرون آورد. در عوض، همه آنها با هم ترکیب می شوند تا یکی از زیباترین عطرهایی را که من تا به حال استشمام کرده ام ایجاد کنند. به اندازه کافی بی‌خطر است که بتوان آن را در روز با یک پیراهن یا پیراهن سفید دنج پوشید، در عین حال به اندازه کافی منحصربه‌فرد و قدرتمند است که هر تیپ عصرانه‌ای را به پایان برساند. در طلوع سحر در پاریس، طراوت لذیذ صبح زود را از بین ببرید و با زیبایی زندگی تازه شوید. پتیت مانند قدم زدن در خیابان های خالی و پاساژهای پاریس در نور اولیه صبح است. این عطر مرکباتی با شادابی درخشان litsea cubeba از اندونزی و لیمو از کالابریا، و شیرینی گلی اسطوخودوس از پروونس و زالزالک، پیش از گم شدن خود در هزارتوی نت‌های عنبر مشک‌دار، حمل می‌شود. با پتی متین، یک ادو پرفیوم پر جنب و جوش و درخشان، خود را در هیجان روز قرار دهید.
خرید پتیت ماتین
پتیت ماتین
ویژگی‌های عطر پتیت ماتین
ویژگی های عطر / ادکلن عطر پتیت ماتین
✅نام‌خوشبوی پتیت ماتین
✅به انگلیسی petit-matin
🥇برند میسون فرانسیس کورکجان
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر ادوپرفیوم
✨ طبع رایحه شیرین خنک
💎طعم رایحه شیرین
✿ نُـت‌های برتر شکوفه پرتقال, لیموترش
✿ نُـت‌های پایه اسطوخودوس, زالزالک،آمبروکسان, مشک
کشورِسازنده فرانسه

عود ساتین مود

عود مسلماً مورد علاقه ترین ماده عطرسازی در خاورمیانه است. برداشت کورکجیان از آن، خلق و خوی عود ساتین، همان قدر صاف و مجلل است که پارچه همنام آن روی پوست است. چوب عود از لائوس با اسانس رز بلغاری و رز ترکی مطلق در می آمیزد و با آکورد غنی کهربا وانیلی می نشیند. اگر از طرفداران عود هستید، این عود بسیار غنی، مخملی و ظریف است. علاوه بر این، مجموعه عود همچنین شامل یک شمع معطر است که تضمین می‌کند رایحه اصلی شما در سراسر جهان شما نفوذ می‌کند. پس از عطر خوشبو  باکارات رژ ۵۴۰ که با اختلاف پرفروش ترین عطر از برند فرانسیس کورکجان است. عطر جذاب عود ساتین دومین عطر پرفروش و محبوب این برند لوکس و نیش فرانسوی است. فرانسیس کورکجان مود عطریست شرقی چوبی که برای مصرف هر دو جنسیت یعنی مردانه و زنانه قابل استفاده است. این عطری است که تمایلات بشری را به‌سوی جذابیت رایحه‌های شرقی برمی‌گرداند. غلظت این عطراورجینال به اندازه‌ای که شما را تسخیر می‌کند؛ عود ساتین در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار در خانه عطر کورکجان در پاریس رو نمایی شد فرانسیس کورکجان عود ساتین مود بسیار قدرتمند و با نفوذ که برای افرادی که جدی هستند و در مواجه با همه ی مسائل با جدیت برخورد می کنندبسیار مناسب است عطر عود ساتین دارای طبعی گرم و شیرین است که گهگاهی تلخی هم به مشام شما می رسد و جذابیتش را بیشتر می کند. فروشگاه اینترنتی عطر برنا به شما پیشنهاد خرید این عطر خوشبو را میدهد.
خرید عود ساتین مود
عود ساتین مود
ویژگی‌های عطر عود ساتین مود
ویژگی های عطر / ادکلن عطر عود ساتین مود
✅نام‌خوشبوی عود ساتین مود
✅به انگلیسی oud-satin-mood
🥇برند میسون فرانسیس کورکجان
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر ادوپرفیوم
✨ طبع رایحه تلخ شیرین گرم
💎طعم رایحه تلخ
✿ نُـت‌های برتر بنفشه, رز
✿ نُـت‌های پایه عود, وانیل،لوبان
کشورِسازنده فرانسه
عطرسازهای کمی هستند که به اندازه فرانسیس کورکجیان با استعداد و رویایی باشند. او قبل از سال ۲۰۰۹ که خانه همنام خود Maison Francis Kurkdjian را پس از ملاقات با مارک چایا، یکی از همکاران سابق ارنست اند یانگ، راه اندازی کرد، به خاطر حرفه حیرت انگیزش در عطر در همکاری با خانه های طراح مفتخر شد. در حال حاضر Maison Francis Kurkdijan یکی از  معروف ترین ادکلن های فرانسیس کورکجان در جهان است. به احتمال زیاد شما صاحب عطرهایی هستید که او برای برخی از بزرگترین طراحان و برندهای معاصر مانند Davidoff، Jean Paul Gaultier، Kenzo، Elizabeth Arden، Narciso Rodriguez و Dior خلق کرده است. دستاوردهای او به عنوان یک بینی پربار است و بسیاری از رایحه ها شاهکار محسوب می شوند. فرانسیس کورکدیجان کیست؟ فرانسیس کورکجیان عطرساز فرانسوی ارمنی تبار است و در گراس فرانسه در میان مزارع معطر گل رز، یاس و اسطوخودوس به دنیا آمد. او در شهر کوچکی به نام Gournay-sur-Marne در حومه شرقی پاریس بزرگ شد که از آن زمان به خانه او تبدیل شد. در سن ۱۵ سالگی، او می دانست که یک عطرساز خواهد شد و اولین عطر خود را Le Male برای Gaultier در سال ۱۹۹۵ هنگامی که تنها ۲۵ سال داشت ایجاد کرد. این عطر به یکی از نمادین ترین عطرهای مردانه دهه ۱۹۹۰ تبدیل شد. استانداردی جدید برای ادکلن های معطر با نت های گلدار، پودری، تند و شیرین، ترکیبی ماهرانه و یکی از پرفروش ترین ادکلن های مردانه طراحی شده در سال ۲۰۲۳ است. چهار سال بعد در سال ۱۹۹۹، فرانسیس کورکجیان عطری تازه الیزابت آردن سبز را خلق کرد که با آرامش و رایحه مرکبات و رایحه چای سبز، یکی از اولین عطرهای چای در بازار باز می شود. Narciso Rodriguez for Her توسط فرانسیس کورکجیان در سال ۲۰۰۴ ساخته شد. مشک ستاره این عطر است و با کهربا در هم آمیخته شده است که به آن گرمای طلایی می بخشد و لمسی گلبرگ مانند که یادآور پوست تمیزی است که آثار ضعیفی از صابون گل دارد. در سال ۲۰۰۸، او به عنوان یک شوالیه هنر و ادبیات نامگذاری شد. او برند لوکس خود Maison Francis Kurkdjian را در سال ۲۰۰۹ راه اندازی کرد و به یک موفقیت جهانی تبدیل شد. Maison Francis Kurkdjian L’Eau de Rose با اسانس ۱۵۰ گل رز داماس ساخته شده است و یک گل میوه ای، شبنم دار، زنانه، شیرین با عسل و لیچی است. عود در عطرها بسیار رایج است، اما عود فرانسیس کورکجیان بالاتر از همه آنها قرار دارد. این عطر از اکثر عطرهای عود با زعفران و رزین سبک تر و شاداب تر است که از همان ابتدا به رایحه ای گرم و ملایم تبدیل می شود. Maison Francis Kurkdjian Acqua Vitae از زندگی الهام گرفته شده بود، آن جاذبه مقاومت ناپذیری که میلیاردها نفر به اشتراک گذاشته بودند. آکوا ویتا با لیموی کالابرس و ماندارین سیسیلی تازه و تمیز است که مانند نور روی پوست طلایی می درخشد.

فروشگاه اینترنتی برنا با ارائه انواع بهترین ادکلن و عطر میسون فرانسیس کورکجان تلاش دارد

تا با ارایه مشهور ترین عطر و ادکلن فرانسیس کورکجان محبوب ترین و پرفروش ترین عطر مردانه، عطر زنانه بتواند

خاطر خوبی برای مشتریان در نظر بگیرد تا با خیالی راحت بتوانند از این فروشگاه انواع عطر و ادکلن فرانسیس کورکجان خرید نمایند.

شما می توانید به صورت آنلاین جذاب ترین عطر و ادکلن فرانسیس کورکجان سفارش دهید و بهترین عطر مردانه و زنانه و مشترک فرانسیس کورکجان را در مدت زمان کوتاهی سالم و سلامت دریافت کنید. رایحه اصلی لوکس شما را برای مدت طولانی به وجد خواهد آورد. بُن مایه متن مقاله از: بلاگ عطر برنا بهترین عطر مردانه و زنانه و مشترک فرانسیس کورکجان که در سبد برندهای عطرها مشاهده میکنید را میتوانید در خانه عطر برنا ببینید با ویژگی عطرها آشنا شوید و برای خرید عطر دست بکار شوید.

کپی مطالب از بلاگ عطر برنا با ذکر منبع بلا مانع است.

خروج از نسخه موبایل