بهترین عطرهای رالف لورن

بهترین عطرهای رالف لورن همیشه یک انتخاب درجه یک و پیچیده هستند که به دلیل ظرافت و ماندگاری خود مشهور هستند. “بلاگ عـطر بُـرنا”

آبان ۲۰, ۱۴۰۲
15 دقیقه میخونی
303 Views
بهترین عطرهای رالف لورن

بهترین عطرهای رالف لورن

رالف لورن یک برند مشهور است که در سال ۱۹۶۷ توسط یک طراح مد به نام رالف لورن تاسیس شد. این برند نمادین به خاطر لباس‌های ورزشی غیررسمی، لباس‌های مجلل، دکوراسیون منزل، عطرها و ادکلن‌های طراح معروف است. بهترین عطرهای رالف لورن حواس شما را تقویت می کند. آنها با رایحه های میوه ای، چوبی و گلی در دسترس هستند.
بهترین عطرهای رالف لورن
علاوه بر این، ادکلن های کلاسیک اغلب با مواد اصلی مختلف ترکیب می شوند تا عطر را قوی تر کنند و ماندگاری بیشتری داشته باشند. تاباتا فارنل، متخصص عطر، می‌گوید: «بهترین عطرهای رالف لورن همیشه یک انتخاب درجه یک و پیچیده هستند که به دلیل ظرافت و ماندگاری خود مشهور هستند. آن‌ها به زندگی روزمره شما حسی از تجمل اضافه می‌کنند.»
بهترین عطرهای رالف لورن
در این مقاله لیستی از بهترین عطرهای رالف لورن مناسب برای خانم هاو آقایان را گردآوری کرده ایم. به پیمایش ادامه دهید تا انتخاب های برتر ما را بررسی کنید! برای آشنایی بیشتر میتوانید بخوانید👇

بهترین عطرهای دیور

بهترین ادکلن های رالف لورن

رالف لورن این تجارت را به نماد سبک جاودانه آمریکایی و یک برند لوکس جهانی نمادین تبدیل کرده است که در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان فعالیت می کند. هنگام جستجوی یک رایحه خاص، بهتر است با بهترین عطرهای رالف لورن پولو شروع کنید. جذاب ترین مردان و زنان در زندگی برخی از نسخه های پولو را پوشیده اند.

عطر زنانه رالف لورن

به طور کلی، تمام عطرهای پولو رالف لورن مست کننده هستند و مرز بین مردانه، تازه و شیرین را ایجاد می کنند.
بهترین عطرهای رالف لورن
آنها به سادگی تمایل دارند افراد را بدون اینکه بیش از حد تحت فشار باشند به سمت خود بکشانند. اما م مجبور نیستیم این را به شما بگوییم شما اینجا هستید تا بفهمید بهترین ادکلن چوگان کدام یک است. و ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که آنها نمی توانند به جزئیات محدود شوند. مطمئناً، هر عطر با یک موقعیت و نگرش کلی در ذهن طراحی شده است اما مشخصات رایحه آنها را همه کاره می کند. آنها در طیفی از فصول، سنین و موقعیت ها کار می کنند. آیا پولو و رالف لورن یکسان هستند؟
بهترین عطرهای رالف لورن
نه کاملا. Polo یک برچسب فرعی است که برای جذب بخش خاصی از بازار طراحی شده است. Ralph Lauren داستانی سر به فلک کشیده بود و به دلیل استایل های شیک و جذابش به شهرت رسید. وجه اشتراک هر دو برند اصول کیفیت بالا و توجه به جزئیات است

انواع عطر رالف لورن

همانطور که گفته شد، مجموعه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد از جمله رایحه‌های فلانکر و ارتقاءها علاوه بر فرمولاسیون اصلی و هر عطر پولو چیز متفاوتی را به میز می آورد. دانستن این موضوع به شما کمک می‌کند تا بر اساس حسی که می‌خواهید تجسم کنید، تصمیم بگیرید که چه عطری را می‌خواهید تجسم کنید.

قیمت عطر رالف لورن

بر خلاف برند برتر عطر ادکلن ، حتی بهترین عطرهای رالف لورن نیز مقرون به صرفه هستند. این امکان برداشتن ۲ یا ۳ بطری را فراهم می کند تا عطر مناسب را برای هر لحظه داشته باشید.
بهترین عطرهای رالف لورن
توصیه می کنیم با یکی از عطرهای پایه مانند Polo Red یا Polo Black شروع کنید. هنگامی که بدانید به کدام سمت می‌خواهید بروید، می‌توانید به سمت عطرهای دیگر مانند Red Extreme یا Deep Blue بروید.

خوشبوترین عطرهای رالف لورن

بهترین عطرهای رالف لورن جذابیت انبوهی دارند زیرا به خوبی متعادل هستند، اما رایحه ها متفاوت است. شما می توانید روی هیچ کدام از آنها حساب کنید که بیش از حد شیرین یا مشک دار نیستند. در هر صورت، ادکلن های پولو به سمت مردانه، چوبی و علفی متمایل هستند. برخی از رایحه‌ها به لطف نت‌های مرکبات و آبی، تمیز و تازه هستند. برای آشنایی بیشتر میتوانید بخوانید👇

بهترین عطرهای لالیک

عطر مردانه رالف لورن

هنگام خرید بهترین ادکلن های پولو مردانه چه چیزی را باید جستجو کرد ؟ فصل در حالت ایده آل، بهترین ادکلن های پولو برای فصل زمستان گرم و تند هستند. رایحه‌های تازه‌تر که تمیز، آبی یا مرکباتی هستند، مانند پولو اسپورت، برای ماه‌های گرم مناسب‌تر هستند. این یک قانون سخت و سریع نیست، فقط چیزی است که باید به خاطر داشته باشید تا بر یک اتاق یا جو غلبه نکنید. آیا ماندگاری طولانی دارد؟ خوشبختانه تمام ادکلن های پولو ماندگاری بالایی دارند و حداقل هشت ساعت به پوست می چسبند. در مورد بهترین طول عمر؟ شما به Polo Red Extreme نگاه می کنید. رایحه‌های مردانه نیز باقی می‌مانند، بنابراین Polo را برای حالات تندتر یا Polo Earth را برای مرکبات و معطر در نظر بگیرید. اگر شک دارید، کمی تحقیق بیشتر کافی است تا دریابید که آیا عطر پولو مورد علاقه شما ماندگار خواهد بود یا خیر.

عطر پولو رالف لورن

رالف لورن یک طراح است که حساسیت ها و سلیقه های کلاسیک آمریکایی را برآورده می کند. یکی از دستاوردهای مهم او در دنیای مد، خط تولید عطرهای او برای مردان و زنان بوده است.
بهترین عطرهای رالف لورن
کلاسیک‌ها، فلانکرها و برخی ورودی‌های جدیدتر نیز عالی هستند. با این حال، با وجود تعداد زیادی از افراد، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک را انتخاب کنند برای پسرها و دخترها دشوار است. اگر به عطر مردانه و ادکلن زنانه با کیفیت و ارزان قیمت هستید این مقاله ها را از دست ندهید.

عطرهای مردانه ارزان قیمت

و

عطرهای زنانه ارزان قیمت

ادکلن پولو رالف لورن

فروشگاه عطر برنا روی عطر برند رالف لورن تمرکز کرد و بهترین عطرهای رالف لورن است ارائه کرد. به چند ادکلن برتر چوگان نگاهی بیندازید و خودتان تصمیم بگیرید.

عطر رالف لورن پولو رد مردانه

پولو رد یا همان عطر مردانه پولو قرمز یک عطر جذاب دیگر از سری کالکشن پولو است. این عطر هیجان انگیز و انرژی آور بهترین گزینه برای کسانیست که انرژی فوق العاده بالایی دارند این عطر مناسب برای آقایانی می باشد که سرشار از انرژی و بازیگوشی هستند و همیشه می شود روی وجود آنها حساب کرد همه ی ما دوستی داریم که در هر شرایطی به اصطلاح پایه است
بهترین عطرهای رالف لورن
این شخص همان فردیست که به درستی برازنده شخصیتش می باشد این عطر مردانه که اتفاقا شروعی مرکباتی حیات بخش دارد از طبعی تلخ، تند و ملایم دارد شاید بزرگترین هنر عطرساز در نت پایه و اصلی این عطر بوده که کهربا و روایح چوبی را در کنار رایحه تلخ و انرژی زای قهوه قرار داده است. رویداد اصلی اینجا یک نت زغال اخته فوق العاده درخشان و ترش است که با گریپ فروت مرکباتی تکمیل شده است. این ترکیب تیز و شیرین است و در یک ابر گرم از کهربا پیچیده شده است تا همه آن را ملایم کند. عمقی در پایه با قهوه و زعفران وجود دارد که بدون سنگینی خاصیت مردانه را اضافه می کند. همچنین یک ادویه دوست داشتنی وجود دارد که نمی توانم کاملاً انگشتم را روی آن بگذارم – شاید زنجبیل. این فریبنده و باکلاس است و به نظر می رسد شیرینی آن به روشی کاملاً مفید برای زنان جذاب است. فقط گفتن برای اضافه کردن زیپ به یک پیاده روی خنک بهاری و برای یک قهوه معمولی با یک دوست یا قرار مناسب است.
عطر رالف لورن پولو رد مردانه
خرید عطر رالف لورن پولو رد مردانه
ویژگی های عطر رالف لورن پولو رد مردانه
ویژگی های عطر / ادکلن  عطر رالف لورن پولو رد مردانه
✅نام‌خوشبوی عطر رالف لورن پولو رد مردانه
✅به انگلیسی ralph-lauren
🥇برند رالف لورن
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر ادو تویلت
✨ طبع رایحه تلخ ملایم
💎طعم رایحه تلخ
✿ نُـت‌های برتر کرانبری, گریپ فروت, لیموترش
✿ نُـت‌های پایه زعفران, سالویا،روایح چوبی, قهوه, کهربا
کشورِسازنده ایالات متحده آمریکا

عطر رالف لورن پولو اسپرت مردانه

عطر پولو اسپرت مردانه آبی عطریست قدیمی که ریشه در فرهنگ آمریکای شمالی دارد. عطری که با وجود تنش ها و خستگی ها با رایحه ی بسیار بسیار دوست داشتنی و خاص خودش شما را به آرامشی ابدی دعوت می کند. عطر مردانه اولین بار در سال ۱۹۹۴ یه بازار عرضه شد.
بهترین عطرهای رالف لورن
عطر معطر گیاهی که از گیاهان متفاوت و گوناگون در نت های آن استفاده شده دارای طبعی تلخ، تند و ملایم است. این عطر یکی از نسخه های گران قیمت از برند رالف لورن می باشد که به سادگی هم در دسترس قرار نمی گیرد. همانطور که از نامش پیداست، پولو اسپورت پر از انرژی و پویایی است، بدون اینکه نابالغ یا ارزان ظاهر شود. این یک ادکلن معمولی است که برای پوشیدن روزانه مناسب است زمانی که به جای لباس پوشیدن برای تحت تاثیر قرار دادن به دنبال احساس تازگی هستید. نت های بالایی تمیز و مرکباتی با پیچ و تاب گل هستند. اجازه ندهید که شما را نگران کند عنصر گل خنثی است و هرگز تهدیدی برای زنانه شدن ندارد.
بهترین عطرهای رالف لورن
وسط یاس و علف های دریایی صاف و جذاب باز می شود. قبل از انتقال به یک پایه مشک دار مملو از چوب صندل، سدر و کهربا، همه آن با یک لمس ادویه زنجبیل مشخص شده است. این یک ادو تویلت برای هوای گرم تر است، مطمئنا. نت‌های نعنایی باعث می‌شوند پولو اسپورت کمی «سرد» به نظر برسد. وقتی در زیر نور آفتاب پوشیده شود عالی است، اما ممکن است در زمستان کمی نابجا به نظر برسد. طول عمر و طرح ریزی کمی شبیه قرمز پولو است. بد نیست، اما به اندازه برخی دیگر از ادکلن های پولو قدرتمند نیست.
بهترین عطرهای رالف لورن
شما به دنبال ۵ تا ۷ ساعت فرافکنی ارزشمند هستید، که هنوز مقدار قابل توجهی است اما به هیچ وجه عالی نیست. با این حال، ماهیت Polo Sport ممکن است آن را در اینجا نجات دهد. رایحه ای عالی برای روحیه های فعال و ورزشکار است بنابراین استفاده مجدد از آن به عنوان بخشی از روال دوش بعد از تمرین مشکلی ندارد.
عطر رالف لورن پولو اسپرت مردانه
خرید عطر رالف لورن پولو اسپرت مردانه
ویژگی‌های عطر رالف لورن پولو اسپرت مردانه
ویژگی های عطر / ادکلن  عطر رالف لورن پولو اسپرت مردانه
✅نام‌خوشبوی عطر رالف لورن پولو اسپرت مردانه
✅به انگلیسی ralph-lauren
🥇برند رالف لورن
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر ادو تویلت
✨ طبع رایحه تلخ تند ملایم
💎طعم رایحه تلخ
✿ نُـت‌های برتر آلدهید, اسطوخودوس, بهارنارنج, ترنج, گیاه درمنه, لیموترش, نارنگی ماندارین, نعناع
✿ نُـت‌های پایه اقاقیای برزیلی, جلبک دریایی, رز, زنجبیل, شمعدانی, گل پنجه مریم, یاس،سدر, کهربا, گواوا, مشک
کشورِسازنده ایالات متحده آمریکا

عطر پولو سوپریم عود مردانه

در این نقطه به یکی از هیجان انگیز ترین عطرهای ساخت برند رالف لورن برمی خوریم عطری که از نام پر معنی اش شروع می شود و به شیشه جذاب و با ابهت میرسد در نهایت با یک رایحه ی مصمم، محکم و پایدار پایان می یابد عطر مردانه دیپلماتیک ترین عطر موجود در بازار های جهانی می باشد علل الخصوص برای دیپلمات های سیاست مدار طراحی شده است.
بهترین عطرهای رالف لورن
عطر مردانه جذاب در سال ۲۰۱۵ و توسط عطرساز بزرگ “کارلوس بنایم” طراحی و فرموله شده است این عطر که در گروه بویایی چوبی شرقی قرار دارد دارای طبعی تلخ و گرم می باشد و برای فصول سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد.
عطر پولو سوپریم عود مردانه
خرید عطر پولو سوپریم عود مردانه
ویژگی‌های عطر پولو سوپریم عود مردانه
ویژگی های عطر / ادکلن  عطر پولو سوپریم عود مردانه
✅نام‌خوشبوی عطر پولو سوپریم عود مردانه
✅به انگلیسی polo-supreme-oud
🥇برند رالف لورن
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر ادو پرفیوم
✨ طبع رایحه تلخ گرم
💎طعم رایحه تلخ
✿ نُـت‌های برتر دارچین, فلفل صورتی
✿ نُـت‌های پایه چوب گایاک, خس خس،عود
کشورِسازنده ایالات متحده آمریکا

عطر رالف لورن پولو سبز مردانه

عطر رالف لورن پولو سبز مردانه اکسیر جوانی، عطری جادویی و جاودانه که در سال ۱۹۷۸ توسط کارلوس بنیم طراحی و فرموله شد. سالیان درازی از تولید عطر مردانه رالف لورن پلو سبز می گذرد اما شما در همه جا می بینید که شخصی به صورت پیگیر در جست و جوی عطر رالف لورن پلو سبز می باشد این عطر مردانه جذاب ذاتا عطری کمیاب است و‌به راحتی یافت نمی شود رایحه آن آنقدر جذاب و هیجانیست که نمی توان به سادگی از کنارش عبور کرد.
بهترین عطرهای رالف لورن
پرفورمنس بی نظیر در سه نت عطر با هنرمندی عطرساز به نمایش گذاشته شده در لا به لای تاریخ نمی توان عطری را نام برد که طرفداران خاصش برای بدست آوردنش هرکاری می کنند شاید عطر اعتیاد آور است و وقتی از یه بطری آن استفاده کنید قطعا به دنبال بعدی می گردید.جالب است بدانید عطر مردانه پلو سبز در حجم ۱۱۸ میل تولید می گردد که به نوع خود بسیار جالب است.
عطر رالف لورن پولو سبز مردانه
خرید عطر رالف لورن پولو سبز مردانه
ویژگی‌های عطر رالف لورن پولو سبز مردانه
ویژگی های عطر / ادکلن  عطر رالف لورن پولو سبز مردانه
✅نام‌خوشبوی عطر رالف لورن پولو سبز مردانه
✅به انگلیسی ralph-lauren-polo-green
🥇برند رالف لورن
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر ادو تویلت
✨ طبع رایحه تلخ تند گرم
💎طعم رایحه تلخ
✿ نُـت‌های برتر ترنج, دانه سرو کوهی, ریحان, زیره سبز, گشنیز،تنباکو, خزه بلوط, خس خس,
✿ نُـت‌های پایه بابونه, چرم, درخت کاج, رز, فلفل, گل شمعدانی, میخک صدپر, یاس،سدر, کهربا, مشک, نعناع هندی
کشورِسازنده ایالات متحده آمریکا

عطر رالف لورن پولو رد اکستریم مردانه

عطر رالف لورن رد اکستریم مردانه “اولیویه جلوتین” پس از طراحی بسیار موفق پولو قرمز اینبار در سال ۲۰۱۷ نسخه از را طراحی و فرموله کرد عطری به مراتب مستحکم تر و قدرتمند تر از نسخه ی قبلی خود این عطر زیبا که در شیشه ای شبیه به بطری های همیشگی پولو طراحی شده بطری لوگوی رالف لورن با رنگ قرمز به چشم می خورد.
بهترین عطرهای رالف لورن
ابهت خالص و جذبه ی بسیار زیاد از مهم ترین ویژگی های ذاتی این عطر رویایی می باشد این عطر مردانه در گروه بویایی بسیار جذاب و هیجان انگیز شرقی چوبی قرار دارد. منحصرا یک مرد با ابهت که همیشه لباس هایی کلاسیک بر تن می کند. شباهت مشخصی بین Red Extreme و Polo Red اصلی وجود دارد. نت زغال اخته تارت هنوز در رنگ قرمز وجود دارد، اما کمتر شیرین است و با چوب و گرمای بیشتر گرد می شود. تاریک‌تر و دودی‌تر است، و قهوه انرژی‌زا در مرکز اینجاست.
بهترین عطرهای رالف لورن
پر جنب و جوش است سپس یک نت شکلاتی وجود دارد که با پرتقال خونی ترکیب شده است به گونه ای که زرق و برق دار و پر از زندگی است. Red Extreme یک ادکلن خوش خلق و منحط است. تقریباً آن را یک عطر “گوت” می نامیم، تیره و مرموز، اما همچنان هیجان انگیز و جذاب. عملکرد اینجا عالی است. شما یک روز کامل از Red Extreme استفاده خواهید کرد به حدی که اگر روی لباس‌هایتان اسپری کنید، وقتی کمد خود را باز می‌کنید، لذت خواهید برد. مطمئناً این ادکلن پولو ماندگارترین ادو تویلت است. قرمز بد نیست، اما Red Extreme در حد عالی است. با در نظر گرفتن این موضوع، شما فقط می خواهید حداکثر یک یا دو اسپری استفاده کنید. بیشتر از این، شما در معرض سیل شدن اتاق با آن قهوه اولیه قرار خواهید گرفت.  
عطر رالف لورن پولو رد اکستریم مردانه
خرید عطر رالف لورن پولو رد اکستریم مردانه
ویژگی‌های عطر رالف لورن پولو رد اکستریم مردانه
ویژگی های عطر / ادکلن  عطر رالف لورن پولو رد اکستریم مردانه
✅نام‌خوشبوی عطر رالف لورن پولو رد اکستریم مردانه
✅به انگلیسی ralph-lauren-polo-red-extreme
🥇برند رالف لورن
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر ادو پرفیوم
✨ طبع رایحه ترش شیرین گرم
💎طعم رایحه ترش
✿ نُـت‌های برتر پرتقال خونی
✿ نُـت‌های پایه چوب آبنوس،قهوه
کشورِسازنده ایالات متحده آمریکا

عطر پولو بلو اسپرت مردانه

بلو اسپرت مردانه عطریست که در پی موفقیت عطر مردانه با تم اسپرت خلق شد عطری خنک است که استارتش با سیب، نعناع، پرتقال ماندارین و سدر است که حال هوای میوه ای در فضا پراکنده می کند.
بهترین عطرهای رالف لورن
در ادامه کار وجود نت های قدرتمندی همچون کهربا، چوب صندل سفید، سرخ، مشک چندین نت جذاب دیگر نشان از ابهت و صلابت عطر مردانه می دهد این عطر که طرفداران اندکی نیز ندارد در شما پرفروش ترین عطر مردانه لوکس ترین عطرهای برند آمریکایی رالف لورن قرار می‌گیرد.
عطر پولو بلو اسپرت مردانه
خرید عطر پولو بلو اسپرت مردانه
ویژگی‌های عطر پولو بلو اسپرت مردانه
ویژگی های عطر / ادکلن  عطر رالف لورن پولو بلو اسپرت مردانه
✅نام‌خوشبوی عطر رالف لورن پولو بلو اسپرت مردانه
✅به انگلیسی polo-blue-sport
🥇برند رالف لورن
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر ادو تویلت
✨ طبع رایحه تلخ ملایم
💎طعم رایحه تلخ
✿ نُـت‌های برتر پرتقال ماندارین, سدر, سیب, نعناع،ترکیبات سبز, زنجبیل, سالویا
✿ نُـت‌های پایه چوب صندل سفید, خزه درخت بلوط, سرخس, کهربا, مشک, نعناع هندی
کشورِسازنده ایالات متحده آمریکا

عطر رالف لورن پولو بلو ادو تویلت مردانه

عطر رالف لورن پولو بلو ادو تویلت آبی عطری جذاب و شیک است که در سال ۲۰۰۳ و با همکاری کارلوس بنیم و کریستوف لودایمل با برند رالف لورن در ایالات متحده آمریکا تولید گردید بعدها و در سال ۲۰۱۶ نسخه ای از ادوپرفیوم این عطر مردانه  روانه بازار شد. بدون شک پلو آبی یا عطر مردانه پرچم دار بهترین عطرهای رالف لورن در زمینه عطر و ادکلن است و محبوب ترین عطر مردانه از این برند خوش نام و نشان می باشد
بهترین عطرهای رالف لورن
این عطر بطور کلی در سراسر جهان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و حتی در کشور خودمان ایران پلو آبی جایگاه خاصی در بین آقایان دارد رایحه ی خنک و روحیه بخش پلو آبی که یادآور شور و هیجان جوانیست از منزلت شما در جامعه خبر می دهد و این اعتماد به نفسی که از عطر مردانه دریافت می کنید تجربه ی زیستن را به شما می آموزد.
عطر رالف لورن پولو بلو ادو تویلت مردانه
خرید عطر رالف لورن پولو بلو ادو تویلت مردانه
ویژگی‌های عطر رالف لورن پولو بلو ادو تویلت مردانه
ویژگی های عطر / ادکلن  عطر رالف لورن پولو بلو ادو تویلت مردانه
✅نام‌خوشبوی عطر رالف لورن پولو بلو ادو تویلت مردانه
✅به انگلیسی ralph-lauren-polo-blue
🥇برند رالف لورن
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر ادو تویلت
✨ طبع رایحه تند خنک
💎طعم رایحه تند
✿ نُـت‌های برتر پرتقال ماندارین, خربزه, خیار
✿ نُـت‌های پایه ریحان, سالویا, گل شمعدانی،جیر, روایح چوبی, مشک
کشورِسازنده ایالات متحده آمریکا

عطر رالف لورن پولو بلک مردانه

به نظر می رسد زنان آن را دوست دارند. وقتی پولو بلک می زنیم، آنقدر توجهم جلب می شود که دوستان می ایستند و  می پرسند که چه عطر استفاده میکنید و چگونه می توانند یک بطری تهیه کنند. اگر به یک قرار عصر برویم، پولو بلک عطر بهترین است. پولو بلک جذابیتی جهانی دارد، بدون هیچ هماهنگی خاصی. فراتر از آن، این عطر نت های رایج تری مانند لیمو مرکبات و نارنگی را ارائه می دهد. عطر رالف لورن مردانه در سال ۲۰۰۵ پا عرصه ی صنعت عطر و ادکلن گذاشت این عطر مردانه جذاب در گروه بویایی چوبی معطر قرار دارد دارای طبعی ملایم به همراه تلخی هوس انگیز است.
بهترین عطرهای رالف لورن
منحصرا یک مرد با ابهت که همیشه لباس هایی کلاسیک بر تن می کند فرد مورد مناسب برای استفاده از این عطر آمریکایی یعنی  عطر مردانه پولو مشکی می باشد “پیر نگرین” عطرساز خوش نام دنیای عطر سازی مسوولیت فرمولاسیون و تولید عطر مردانه  را بر عهده داشت.
عطر رالف لورن پولو بلک مردانه
خرید عطر رالف لورن پولو بلک مردانه
ویژگی‌های عطر رالف لورن پولو بلک مردانه
ویژگی های عطر / ادکلن  عطر رالف لورن پولو بلک مردانه
✅نام‌خوشبوی عطر رالف لورن پولو بلک مردانه
✅به انگلیسی ralph-lauren-polo-black
🥇برند رالف لورن
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر ادو تویلت
✨ طبع رایحه تلخ ملایم
💎طعم رایحه تلخ
✿ نُـت‌های برتر پرتقال ماندارین, لیموترش
✿ نُـت‌های پایه چوب صندل سفید, دانه تونکا،انبه, سالویا, نعناع هندی
کشورِسازنده ایالات متحده آمریکا

عطر پولو اولترا بلو مردانه

پلو بلو یک مجموعه دهنده واقعی تعریف و تمجید است و برای اکثر طیف های سنی مناسب است. خفه کننده و بیش از حد بالغ یا آنقدر جوان نیست که بتوان آن را جدی گرفت. این یک جمعیت خشنودتر است. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر به دنبال یک عطر پیچیده و خاص هستید، پلو بلو را انتخاب کنید. عملکرد مشابه بسیاری از ادکلن های پولو دیگر است و در حدود ۷-۹ ساعت طول عمر معنی دار دارد.
بهترین عطرهای رالف لورن
به عبارت دیگر، فراوان برای چند ساعت اول عالی است، اما بعد از آن متوجه شدم آبی عمیق به پوستم چسبیده است. عطر اولترا بلو مردانه یکی از جدید ترین عطرهای برند رالف لورن می باشد که در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد این عطر خنک که بسیار مناسب برای مصرف در فصل تابستان است نسبت به نسخه پولو بلو رایحه ای لایت تر و آرام تری می باشد که بسیار جذاب به نظر می آید.
بهترین عطرهای رالف لورن
آن دسته از افرادی که به روایح بسیار ملایم دلنشین علاقه دارند عطر مردانه پولو اولترا بلو بهترین گزینه برای آنهاست نت های بسیار هیجان انگیز خوش رایحه در سه نت این عطر مثل لیموترش، به لیمو و ریحان در نت ابتدایی مولکول امبرتونیک در نت میانی، مشک، روایح چوبی و نمک در نت پایانی یک عطر بسیار دوست داشتنی و آرامش بخش را در اختیار شما قرار می دهد این عطر فقط در حجم ۱۲۵ میل تولید شده و در اختیار شما قرار می گیرد.  
عطر پولو اولترا بلو مردانه
خرید عطر پولو اولترا بلو مردانه
ویژگی‌های عطر پولو اولترا بلو مردانه
ویژگی های عطر / ادکلن  عطر رالف لورن پولو اولترا بلو مردانه
✅نام‌خوشبوی عطر رالف لورن پولو اولترا بلو مردانه
✅به انگلیسی ralph-lauren-polo-ultra-blue
🥇برند رالف لورن
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر ادو تویلت
✨ طبع رایحه شیرین خنک
💎طعم رایحه شیرین
✿ نُـت‌های برتر بالنگ, به لیمو, ریحان, لیموترش
✿ نُـت‌های پایه روایح چوبی, مشک, نمک،امبرتونیک
کشورِسازنده ایالات متحده آمریکا
رالف لورن یک برند شناخته شده  در عطرها هم خط دارد. این عطرها فوراً روحیه شما را بالا می برند. آنها از مواد قوی و با کیفیت ساخته شده اند که برای مدت زمان طولانی تری باقی می مانند. عطرهای مست کننده در رایحه های مختلف گلی، چوب صندل، رز قرمز و شکوفه پرتقال موجود است. این عطرهای فریبنده را می توان هنگام قرار گذاشتن یا شام آخر شب استفاده کرد.

فروشگاه اینترنتی برنا با ارائه انواع بهترین عطرهای رالف لورن تلاش دارد

تا با ارایه محبوب ترین و پرفروش ترین عطر مردانه، عطر زنانه بتواند

خاطر خوبی برای مشتریان در نظر بگیرد تا با خیالی راحت بتوانند از این فروشگاه خرید نمایند.

بهترین عطرهای رالف لورن
بُن مایه متن مقاله از: بلاگ عطر برنا بهترین عطرهای رالف لورن که در سبد برندهای عطرها مشاهده میکنید را میتوانید در خانه عطر برنا ببینید با ویژگی عطرها آشنا شوید و برای خرید عطر دست بکار شوید.  

کپی مطالب از بلاگ عطر برنا با ذکر منبع بلا مانع است.

سپاس عطر برنا

خروج از نسخه موبایل