شرایط و قوانین استفاده از فروشگاه عطر برنا

 

ماده ۱

– تعارف و اصطلاحات

اصلاحاتی که در این شرایط و قوانین به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر میباشد.

۱-۱

شرکت خانه عطر برنا که نسبت به ارائه خدمات فروشگاه عطر در نشانی store.atrborna.com اقدام میکند.

۱-۲

بلاگ عطر برنا در نشانی blog.atrborna.com برای درج دیدگاه کاربران.

 

ماده ۲

– رایش کاربری

۲-۱

– کاربرانی که میخواهند از عطر برنا خرید کنند، بایستی در نشانی account.atrborna.com نام نویسی کنند، نام نویسی ها با رسانه های همبودین مانند، گوگل، فیس بوک، ایکس (توییتر پیشین) و لینکدین امکان پذیر میباشد.

۲-۲

– بر پایه قوانین جمهوری اسلامی ایران “Islamic Republic Iran” همه کاربران چه در جایگاه مهمان و یا چه کاربرانی که میخواهند به عطر برنا بپیوندند، بایستی احراز هویت خود را با شماره تلفن همراه که به نام خودشان میباشد با دریافت کُد پذیرش و پایستگی آن در رایش کاربری بُـرنا برای بهره گیری از خرید و مدیریت سپارش ها در فروشگاه عطر به نشانی store.atrborna.com/my-account نگارش نمایند.

ماده ۳

– بهره گیری از عطر برنا

۳-۱

– کاربران شامل، مشتری، همکار و نماینده فروش و همچنین نیروی کار در عطر برنا بایسته است که رایش کاربری خود را در اختیار دیگران نگذارند.

۳-۲

– کاربران می پذیرند که شرکت ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا پوش نوتیفیکیشن به عنوان راه ارتباطی با آنها استفاده کند.

کاربران می توانند درخواست کنند که ارسال این پیام ها قطع شود اما با انصراف از دریافت این پیام ها مشکلات احتمالی در استفاده از خدمات بُـرنا را می پذیرند و ممکن است اطلاعات مقتضی را به موقع دریافت نکنند.

در صورتی که کاربران تمایل به دریافت این گونه پیامک ها نداشته باشند، میتوانند با ارسال عدد ۱۱ به سرشماره پیامکی بُـرنا، سرویس دریافت پیامکهای شرکت را قطع کنند و با ارسال عدد ۱۲ به سرشماره پیامکی بُـرنا، سرویس دریافت پیامک های شرکت را مجدد وصل نمایند.

عدم اقدام جهت لغو به منزله موافقت ضمنی با دریافت این پیام ها و سلب حق اعتراض است.

ماده ۴

– هزینه ها و پرداخت

 

ماده ۵

– مسئولیت عطر بُـرنا

 

ماده ۶

– مسئولیت کاربران

ماده ۷

– شرایط ترابری کالا به نشانی مشتری

ماده ۸

– قطع خدمات

 

پاکتِ‌خرید عـطر بُـرنا
پهرستِ دلخواهِ بُـرنا
قفسه‌ها‌ی ویترینِ بُـرنا