مقایسه عطرهای دیزاینر و نیچه

تفاوت بین عطرهای دیزاینر و نیچه آشنایی با Niche Designer بررسی اینکه عطرهای Niche چیستند؟ چه فرقی بین آن ها با Designer میباشد ؟

اسفند ۱, ۱۴۰۲
5 دقیقه میخونی
522 Views
مقایسه عطرهای دیزاینر و نیچه

لُـپ کلام رو بخوایم بگیم عطرهای نیچه واسه عطر بازا خیلی خاصه👌

در این مقاله از بلاگ عطر بُـرنا با ما همراه باشید تا به هم سنجیِ عطرهای نیچه و دیزاینر بپردازیم.

مقایسه عطرهای دیزاینر و نیچه

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که رایحه نیچه چیست؟ آیا با برچسب های معروفی مانند گوچی، پرادا و ورساچه آشنایی دارید؟ عطرهای طراح توسط این شرکت ها به فروش می رسند. بنابراین، چگونه می توانید تفاوت بین عطرهای طراح و نیچه را تشخیص دهید؟

عطرهای طراح معمولاً توسط شرکت‌های طراح مد ارائه می‌شوند که پوشاک و لوازم جانبی را نیز طراحی می‌کنند، در حالی که عطرهای خاص توسط شرکت‌های متخصص در عطر ساخته و فروخته می‌شوند.

یک تصور غلط رایج وجود دارد که عطرهای خاص توسط عطرسازان-هنرمندان تولید می شوند، در حالی که عطرهای طراح توسط طبقه پایین تری از عطرسازان ایجاد می شوند. در واقع، برخی از موفق‌ترین عطرسازان هم برای طراحان و هم برای مشاغل خاص کار کرده‌اند.

پیش تر تمایز مشخصی بین رایحه های خاص و طراحان وجود داشت. همانطور که شرکت های طراح شروع به انتشار مجموعه های انحصاری یا محدود می کنند، مرز بین این دو به طور فزاینده ای محو می شود.

تفاوت عطرهای دیزاینر و نیچه

قیمت عطرهای نیچه

عطرهای Niche به دلیل تولید در مقیاس کوچک و اجزای با کیفیت بالاتر به طور قابل توجهی گرانتر از عطرهای طراح هستند.

قیمت ادکلن niche

آیا سرمایه گذاری روی عطرهای نیچه ارزش دارد؟ بله، اگر به دنبال عطری هستید که بعید است اکثر مردم داشته باشند. به یاد داشته باشید، شما برای هنر و نبوغ حق بیمه پرداخت می کنید.

تولید عطرهای نیچه

به گفته علاقه مندان، عطرهای Niche این امکان را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند تا با رایحه ای منحصربفرد و متمایز به خود پاداش دهند. بسیاری از مردم بر این باورند که نیچه مساوی با کیفیت است زیرا عطر با دقت و توجه بیشتری به جزئیات ساخته می شود و اجزای آن از بهترین کیفیت برخوردار هستند.

تفاوت بین عطرهای دیزاینر و نیچه

از سوی دیگر، لیبل های طراح دارای مزیت مشخصی هستند. چیزی که آنها از نظر انحصاری فاقد آن هستند، آنها را در مقرون به صرفه بودن و جذابیت عمومی جبران می کنند و مشتریان سبک زندگی را که نماد این برچسب های طراح است، می خرند.

هنر و خلاقیت عطرهای نیچه

از آنجایی که ترکیبات عطرسازی نیچه به طور قابل توجهی منحصربه‌فردتر هستند، هنر و خلاقیت در اولویت هستند. از سوی دیگر، عطرهای طراح تمایل به ایجاد رایحه های محبوب در بازار دارند.

عطرهای Niche به دلیل استفاده از ترکیبات و اجزای رایحه با کیفیت بالاتر شناخته شده اند. در نتیجه بوی طبیعی تری نسبت به عطرهای طراح دارند.

عطرهای Niche نیز تا حدی به دلیل اینترنت در دسترس هستند. جای تعجب نیست که عطرهای نیچه به سرعت در میان متخصصان عطر محبوبیت پیدا می کنند.

عطرهای نیچه

تا اینجا درون مایه ی این مقاله را درک کردید که شالوده آن را میتوان اینگونه بیان کنیم، نیچه دیزاینر به اون دسته از کمپانی های عطر سازی گفته میشه که هیچ کالای دیگری نمیفروشند…  

معروف ترین نیچه دیزاینر ها

یکی از معروف ترین و مشهور ترین عطرساز هایی که در دسته بندی نیچه “Niche Designer” هستند، برند زرجوف از کشور ایتالیا میباشد. زرجوف با کالکشن ها مادرِ Xerjoff & Casamorati تا این هنگام به گزارشی از سایت فراگرانتیکا  دارای ۱۷۱ عطر در پایه رایحه است. نخستین نسخه عطر زرجوف در سال ۲۰۰۷ ایجاد شد و جدیدترین آن مربوط به سال ۲۰۲۴ است.

زرجوف

عطرهای Xerjoff با همکاری عطرسازان مشهوری نظیر: کریس موریس، ژاک فلوری، میروسلاو پتکوف، آنجلین پوبو لپورینی، کریستین کاربونل، لورا سانتاندر و متیو ناردین ساخته شدند.

قیمت ادکلن ادوپرفیوم نیش برند کالکشن

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین عطرهای زرجوف که خانم ها و آقایان بیشتر میپسندند. عطر ناکسوس میباشد که از عطرهای یونیسکس به شمار میرود.

عطر پر طرفدار ناکسوس زرجوف

عطر نیچه از کالکشن ۱۸۶۱ برند عطر زرجوف

اگر علاقه مند به این برند هستید

در فروشگاه عطر بُـرنا 👈 خرید عطرهای زرجوف

ناکسوس در سال ۲۰۱۵ در خانه عطر زرجوف رونمایی شد بهترین عطرهای زرجوف با گروه بویایی بسیار خاص معطر ادویه ای و پخش بوی بسیار عالی و دلنشین این عطر ۱۰۰ میل لوکس زیبایی و اقتدار خودش را از باکس بسیار شکیل شروع می کند.

عطر ناکسوس زرجوف

 
ویژگی‌های ناکسوس
✅نام‌ پارسی ناکسوس
✅ نام لاتین Naxos
🌱برند زرجوف
🚻︎ شایسته‌ی ♀♂ خانم و آقا
🥃 چگالی ادو پرفیوم
💎 سرشت شیرین و گرم, تند و گرم
🗺 خاستگاه‌‌برند 🇮🇹 ایتالیا
➀ نـُت‌آغازین اسطوخودوس, ترنج, لیموترش
➁ نـُت‌میانی دارچین, عسل, کشمران, یاس
➂ نـُت‌پایه تنباکو, دانه تونکا, وانیل

این عطر با رایحه ی دانه تونکا، وانیل و تنباکو به شما حس خوبی می دهد🤩

+ پاکتِ‌خرید

قیمت ادکلن برند کالکشن زنانه

اگر در جستجوی عطر دیگه ای از زرجوف هستید، مقاله بهترین های زرجوف را بخوانید.👇 بهترین عطرهای زرجوف

 

کارون

یکی دیگر از نیچه دیزاینر ها در صنعت عطر و ادکلن برند مشهور فرانسوی کارون میباشد. Parfums Caron یک خانه عطر افسانه ای فرانسوی است که توسط ارنست دالتروف در سال ۱۹۰۴ تأسیس شد. دالتروف بدون هیچ آموزش رسمی به عنوان عطرساز، اما با عشق به عطر که توسط مادرش به وی القا شده بود و از آنجایی که بینی بسیار با استعدادی داشت، دست به کار شد تا عطری را خلق کند. از ماندگارترین و محبوب ترین خانه های عطر در تاریخ صنعت عطرسازی…
ادکلن نیچه برند کالکشن
درباره برند کارون بیشتر بدانید برند عطر و ادکلن کارون یکی از عطرهای کارون که به عطر محمدرضا شاه پهلوی هم در ایران شهرت دارد عطر کارون پوران هوم میباشد. عطر کارون پوران هوم مردانه عطری فراموش نشدنی که در سال ۱۹۳۴ توسط برند کارون تولید و به بازار عرضه شد. تناژ بویی پورانهوم از حسی مرموز خبر می دهد، ادکلن کارون پوران هوم اصل شما را با خود به دنیای شگفت انگیز می برد خیلی ساده اما آسوده در دل شما جای می گیرد و هیچوقت از خرید آن پشیمان نخواهید شد

عطر ناکسوس زرجوف

 
ویژگی‌های پوران هوم
✅نام‌ پارسی پوران هوم
✅ نام لاتین  Pour un Homme De Caron
🌱برند کارون
🚻︎ شایسته‌ی ♂ آقایان
🥃 چگالی ادو تویلت
💎 سرشت تلخ و ملایم
🗺 خاستگاه‌‌برند 🇫🇷 فرانسه
➀ نـُت‌آغازین اسطوخودوس
➁ نـُت‌میانی وانیل
➂ نـُت‌پایه مشک

این عطر با رایحه ی دانه تونکا، وانیل و تنباکو به شما حس خوبی می دهد🤩

+ پاکتِ‌خرید

 
معروف ترین عطرهای نیچه
خط پایین این انتخاب شماست که نیچه را برگزینید یا دیزاینر، و هیچکس شما را محکوم نخواهد کرد. تنها چیزی که در بازی عطر اهمیت دارد این است که عطری را پیدا کنید که از آن لذت ببرید.
فرق عطرهای دیزاینر و نیچه
بنابراین، اگر به دنبال آن عطری هستید که ذهن شما را متحیر کند، با کارشناسان ما در عطر برنا تماس بگیرید. ما انواع عطرهایی داریم که مطمئناً روحیه شما را بالا می برد!

عطر نیچه چیست؟

باز گردیم به همون لُـپِ کلام خودمون… عطرهای نیچه به عطرهایی گفته میشود که کمپانی آن، تخصصی، تنها به تولید و فروش عطر فکر میکند و تمرکز ش بر روی عطر میباشد. که میتواند در دسته بندی عطر مردانه، عطر زنانه و عطر یونیسکس باشد. برخی از کاربران به جای نیچه میگویند نیش
تفاوت عطر نیش با دیزاینر
تفاوت عطرهای دیزاینر و نیچه
پرسش هایی درباره نیچه و دیزاینر
خروج از نسخه موبایل