عطر شیخ ساخت کشور بحرین

عطر شیخ ساخت کشور بحرین! برند شیخ | گفتار در این نوشته درباره‌ی عطر شیخ میباشد با گالری برنا همراه باشید همچنین میتوانید درباره انواع عطر بخوانید => انواع عطر سازنده عطر آقای Al Asfoor انگیزه های خود را برای ایجاد نام تجاری، چگونگی حمایت مالکیت معنوی (IP) از رشد کسب و کار او و […]

اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۲
3 دقیقه میخونی
311 Views
عطر شیخ ساخت کشور بحرین

عطر شیخ ساخت کشور بحرین!

برند شیخ | گفتار در این نوشته درباره‌ی عطر شیخ میباشد با گالری برنا همراه باشید

همچنین میتوانید درباره انواع عطر بخوانید => انواع عطر

سازنده عطر

آقای Al Asfoor انگیزه های خود را برای ایجاد نام تجاری، چگونگی حمایت مالکیت معنوی (IP) از رشد کسب و کار او و چالش هایی که در ارائه محصولات خود به بازار با آن روبرو بوده است، توضیح می دهد.

ویژگی‌های عطر شیخ

ویژگی های عطر / ادکلن شیخ
✅نام‌خوشبوی شیخ
✅به انگلیسی shaik
🥇برند شیخ
♀ جنسیت زنانه و مردانه
🥃 غلظت عطر ادو پرفیوم
✨ طبع رایحه تند ملایم شیرین گرم
💎طعم رایحه تند ملایم شیرین گرم
✿ نُـت‌های برتر برگاموت, میوه گل ساعت, هل، پچولی, رز, میوه گل ساعت, یاس،فلفل صورتی، ارکیده, پونه کوهی, گل رز، سنبل، گشنیز، زنبق، گل آفتاب پرست، گل رز، گل صد تومانی، پرتقال، ترنج، لیمو، مریم گلی، زعفران، فلفل سیاه، فلفل قرمز شیرین، اسطوخودوس, گرانیوم, گل رز صورتی
✿ نُـت‌های پایه پچولی, دانه تونکا, عنبر, وانیل، چرم, چوب صندل سفید, دانه تونکا, عنبر, مشک، گیاه وتیور، نعناع هندی، چوب صندل سفید, دانه تونکا, عنبر, عود آگاروود
کشورِسازنده بحرین

عطر زنانه شیخ و عطر مردانه شیخ  کالایی از برند عطر شیخ و ساخت کشور بحرین است.

طراح برند شیخ

طراح شایک میراث عربی را به بازار بین المللی می آورد
عطر شیخ ساخت کشور بحرین، شرکت مستقر در بحرین Designer Shaik Inc. که از رویا برای ساختن برندی که مظهر مجلل و تمایز باشد، در طراحی، توسعه محصول، تولید و بازاریابی محصولات لوکس، از جمله عطر، ساعت و لوازم جانبی مد تخصص دارد.
برند دیزاینر شایک که در سال ۲۰۰۲ توسط محمد الاصفور تأسیس شد، حسی از سبک و سلیقه را به تصویر می‌کشد که ریشه در میراث عربی و عرفان شن‌های بیابان دارد.

درباره عطر شیخ بیشتر بدانید

انگیزه های شما در ایجاد طراح شایک چه بود؟در تأسیس طراح شایک، من می خواستم چیزی قابل توجه خلق کنم که از عرفان شخصیت شیک عرب الهام گرفته باشد.
من مجبور شدم سفرهای زیادی داشته باشم که چگونه این صنعت را به بحرین بیاورم و محصولاتم را به واقعیت تبدیل کنم.
من مفتخرم که به خلاقیت پشت شخصیت «شیک» و همه چیزهایی که الهام می‌بخشد، کمک می‌کنم.
شخصیتی که نشان دهنده نشاط و شور فرهنگ عربی و مظهر رمانتیسم میراث عربی است.

درباره محصولات شیخ

درباره محصولات Designer Shaik بیشتر به ما بگوییدمحصولات و بسته بندی های دست ساز و طراحی متمایز Designer Shaik برای مشتریانی که به دنبال هدیه نهایی هستند عالی است.
به عنوان مثال، خدمات پر کردن مجدد عطر ما، عطرهای ما را هدیه ای جاودانه می کند. صمیمیت و صنعتگری محصولات ما نشان دهنده غرور، عزت و قدرت فرهنگی است که ریشه در تجربه منحصر به فرد عربی دارد.

چالش های پیش رو

بزرگترین چالشی که در توسعه محصولات و عرضه آنها به بازار با آن روبرو بودید چه بود؟دیزاینر شایک با چالش‌های متعددی روبرو بوده است، از توسعه زیرساخت‌های داخلی و آوردن منابع به بازار محلی گرفته تا ارتباط فنی مشتریان دیزاینر شایک با شرکای تجاری و انتقال دانش.
این واقعیت که ما در حال حاضر در سطح بین المللی با منابع محدود محلی رقابت می کنیم، یک دستاورد قابل توجه برای ما است.
ما مفتخریم که استراتژی‌های بازاریابی منحصربه‌فرد، پویا و بسیار مؤثر خود را به رسمیت می‌شناسیم و در سراسر جهان قدردانی می‌کنیم. در آینده، ما پیش‌بینی می‌کنیم که محصولات پیچیده‌تری را با مهندسی فنی‌تر توسعه دهیم.

نگاره‌ی عطر شیخ

برند عطر شیخ دارای چندین عطر مشهور می باشد که در ادامه به بررسی انها میپردازیم.
مشهور ترین عطر شیخ عطر شیخ ۷۷ می باشد ، عطری فوق العاده لوکس و لاکچری، عطر محبوب شاهزاده های بحرینی که خیلی زود جایگاه خود را در بین افراد لاکچری کل دنیا باز کرد.
در جایگاه دوم میتوان به عطر شیخ اپیولنت گلد اشاره کرد عطر فوق العاده جذاب، پنت هاوسی مجلل در لس آنجلس را تصور کنید و چندین خودروی رولز رویس در پارکینگ این خانه اعیانی، همه ی این موارد برای شخصی است که جز عطر شیخ اپیولنت گلد اصل نباید انتخاب دیگری داشته باشد، عطری با رایحه تلخ و تند و ملایم
از دیگر انواع عطر های شیخ میتوان به عطر شیخ امرالد شماره ۷۰ ، عطر شیخ اپیولنت ۳۳ ، عطر شیخ گلد زنانه، عطر شیخ شیک ۷۰ ، عطر شیخ شیک ۳۰ اشاره کرد که تمام این عطر ها میتوانند بیانگر جذابیت و لاکچری بودن باشند

خروج از نسخه موبایل