عطر زنانه با ماندگاری بالا

عطر زنانه با ماندگاری بالا هنگام خرید عطر یکی از مهم ترین اپشن هائی که مخصوصا بانوان گرامی برای خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا به ان توجه دارند ماندگاری عطر است

تیر ۱۱, ۱۴۰۲
18 دقیقه میخونی
821 Views
عطر زنانه با ماندگاری بالا

عطر زنانه با ماندگاری بالا

عطر زنانه با ماندگاری بالا هنگام خرید عطر یکی از مهم ترین اپشن هائی که مخصوصا بانوان گرامی برای خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا به ان توجه دارند ماندگاری عطر است
عطر زنانه با ماندگاری بالا
ایا میخواهید عطری استفاده کنید که ساعت ها با قدرت بالا شما را خوشبو نگه دارد و به قول موقع عبور از یک محیط خط بندازید

ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

ادکلن زنانه با ماندگاری بالا خطی که عطر مخصوص شما در ان محیط می اندازد بسیار جذاب و از لحاظ روحی و روانی برتری خاصی به شخصیت شما خواهد داد. در ادامه مقاله به بررسی عطر زنانه جذاب و عطر زنانه خوشبو با ماندگاری بالا میپردازیم

عطر آمواج اپیک زنانه

عطر زنانه آمواج اپیک زنانه
خرید عطر زنانه آمواج اپیک زنانه
عطر آمواج اپیک زنانه محصول سال ۲۰۰۹ برند عمانی آمواژ است. عطر زنانه اپیک اصل که رایحه شرقی و گلی فوق العاده شیک و جذابی دارد که مناسب برای مهمانی های شبانه است. طبع گرم و کمی تندی ملایم ادکلن اپیک اصل خبر از آن می دهد که بهتر است در فصول خنک سال استفاده گردد. شور زنانگی و در عین حال کلاس بالا در انتخاب بهترین مد های روز همگی و همگی در قلب ادکلن آمواج اپیک زنانه اصل جای دارد. عطر زنانه اپیک زنانه همچون نسخه ی مردانه ی خود دارای قدرت عجیبی در جذب جنس مخالف می باشد و رایحه ی فوق العاده آمواج اپیک زنانه هر فردی را به زانو در می آورد. عطر آمواج اپیک زنانه دقیقا همان رایحه ای است که در جست و جوی آن سال ها عطرهای متفاوتی را امتحان کردید ولی هیچکدام باب میل شما نبوده. فروشگاه اینترنتی برنا به شما تبریک می گویید زیرا آمواج اپیک جذاب در حال حاضر برای شماست.
عطر آمواج هانر زنانه
خرید عطر آمواج هانر زنانه
عطر آمواج هانر زنانه در نسخه زنانه خود از گل های معطر استفاده کرد برای فرمولاسیون این برند آمواژ از دو بانوی عطرساز یعنی الکساندر کارلن و وایلین کالس دعوت به همکاری کرد این دو بانوی عطرساز با هنر و دانش خود تمام احساسات زیبای زنانه را دراین ادکلن بکار بردند این عطر تجلی عشق پاک یک زن است که می تواند با قدرت زنانه ی خود هر مردی را از فرش به عرش برساند. این دو بانوی عطرساز با هنر و دانش خود تمام احساسات زیبای زنانه را دراین ادکلن بکار بردند این عطر تجلی عشق پاک یک زن است که می تواند با قدرت زنانه ی خود هر مردی را از فرش به عرش برساند. واقعا باید از برند آمواژ تحسین کرد که عطر زنانه با این کیفیت و رایحه را به جهانیان هدیه داده است وجود نت های بسیار متفاوت جذاب و ملایم و همچین نت های سبز پر احساس در کنار طبع آروماتیک عطر واقعا حیرت انگیز است اگر به دنبال عطری می گردید که تماما به شما حس لوکس بودن و متفاوت بودن بدهد اگر میخواهید عطر زنانه داشته باشید که امضای شما باشد فروشگاه اینترنتی برنا عطری جز این عطر زنانه جذاب به شما معرفی نمی کند.
عطر تروساردی دونا اینتنس
خرید عطر تروساردی دونا اینتنس
عطر تروساردی دونا اینتنس زنانه اولین نسخه از این عطر زنانه بود که در سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه شد و بسیار مورد استقبال بانوان قرار گرفت. اما تروساردی دونا از نظر مصرف کنندگان یک ضعف داشت و آن هم غلظتش بود که ادوتویلت بود. اما ۸ سال بعد در سال ۲۰۱۹ این برند به این فکر افتاد که نسخه بروز تر از برند تروساردی دونا را تولید کن و در غلظت ادوپرفیوم عطر زنانه جذاب تروساردی روانه بازار کند. “ناتالی لارسن”، عطر ساز طراحی و فرمولاسیون این عطر را بر عهده گرفت. و در نهایت این با نام دونا اینتنس روانه بازار شد. از نظر رایحه، پخش بو و ماندگاری بسیار قدرتمند از نسخه قبلی خود است. در طراحی ظاهری هم کاملا شبیه به نسخه قبلی می باشد با این تفاوت که درب آن فرق کرده و شبیه به سر پرنده ای است و جذاب تر به نظر می آید.
دولچه گابانا لایت بلو اینتنس زنانه
خرید دولچه گابانا لایت بلو اینتنس زنانه
عطر دولچه گابانا لایت بلو اینتنس زنانه چند سال پس از تولید عطر زنانه لایت بلو از برند دولچه گابانا روانه بازار کرد که بسیار قدرتمند تر و با استحکام تر از نسخه ی اولیه خود است. دولچه گابانا لایت بلو اینتنس زنانه در گروه بویایی گلی که شامل یاس و گل جعرفی می شود بار سنگین رایحه ی اصلی لایت بلو اینتنس زنانه را مشک بر دوش می کشد و چنان طراوت و خودانگیزی می دهد که گویا تمام انرژی های منفی را در دم خفه می کند. این عطر زنانه جذاب در سال ۲۰۱۷ و توسط عطرساز بزرگ صنعت عطرسازی “الیور کرسپ” طراحی و فرموله شده است. پیشنهاد میکنم مقاله بهترین عطر های برند دولچه گابانا را بخوانید و با دیگر عطر زنانه دولچه گابانا اشنا شوید
شنل چنس تندر ادو پرفیوم
خرید شنل چنس تندر ادو پرفیوم
عطر شنل چنس تندر زنانه در سال ۲۰۱۰ و در پی موفقیت عطر زنانه پرفیوم تولید و فرموله شد. شنل چنس تندر در نسخه ادوپرفیوم نیز در سال ۲۰۱۹ و توسط “اولیویه پولژ” طراحی و به بازار عرضه گردید. تفاوت این دو عطر سوای غلظت محتوای درون عطر از نظر ظاهری شنل چنس تندر نسخه ادوتویلت دربی پلاستیکی روشن دارد در صورتی که شنل چنس تندر ادوپرفیوم دارای دربی فلزی می باشد. عطر زنانه جذاب پر از تلاطم و هیجان که هرگز برای افراد کم انرژی توصیه نمی شود. اکر قصد دارید با تمام وجود دنیا را تصاحب کنید و چنین شخصیت برتری دارید قطعا باید از شنل چنس تندر علل خصوص نسخه ادوپرفیوم استفاده کنید. دقیقا عطر در تمامی فلنکر های خود از رایحه ای بسیار دلپذیری برای بانوان برخوردار است اما در بین تمام این عطر زنانه  ورژن محبوبیت بسیار بالاتری در بین افراد داراست بطوری که برند شنل را تشویق به ساخت نسخه ادوپرفیوم از شنل چنس تندر خاص و دوست داشتنی کرد. فروشگاه اینترنتی برنا توصیه میکند مقاله بهترین عطر و ادکلن های شنل را بخوانید و با دیگر عطر زنانه این برند سرشناس و جذاب اشنا شوید.
شنل کوکو ادوپرفیوم
خرید شنل کوکو ادوپرفیوم
عطر شنل کوکو ادوپرفیوم زنانه اشتباه نکنید! عطر زنانه کوکو ادوپرفیوم را با عطر زنانه جذاب مادمازل اشتباه نگیرید، این دو عطر کاملا متفاوت هستند. شنل کوکو در سال ۱۹۸۴ به بازار معرفی شد چیزی حدود ۲۰ سال قبل از معرفی کوکو مادمازل این عطر که در غلظت ادوپرفیوم می باشد از یک رایحه ای بسیار قدرتمند برخوردار است سبک بسیار متفاوتی که “ژاک پولژ” عطر ساز این عطر در ساخت و فرمولاسیون به کار برده است بسیار ستودنی می باشد این عطر زنانه خوشبو در گروه بویایی شرقی، ادویه ای قرار دارد شروع شنل کوکو با ترکیبی از روایح میوه، گیاه و گل است از همین جا نشان می دهد که نت های پر تکرار و بسیار متفاوت را در خود جای داده است این عطر زنانه جذاب به علت داشتن غلظت ادوپرفیوم هم از پخش بوی بالایی برخوردار است هم ماندگاری خوبی را به شما ارائه می دهد این عطر به عنوان یک عطر کلاسیک لوکس از یک برند لاکچری برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود از خرید آن نه تنها پشیمان نخواهید شد بلکه به خرید خود افتخار نیز می کنید پیشنهاد فروشگاه اینترنتی برنا این است که از مقاله بهترین عطر و ادکلن های شنل بازدید نمایید و با دیگر محصولات جذاب برند شنل اشنا شوید.
عطر شنل کوکو نویر
خرید عطر شنل کوکو نویر
در سال ۲۰۱۲ برند لاکچری شنل عطر شنل کوکو نویر زنانه را به دنیا معرفی کرد که از هر جهت به آن نگاه می کنید، لوکس بودن را از خود به نمایش می گذارد. از آن دسته عطر زنانه جذاب با ثبات است که نیازمند فردی پر ابهت می باشد. بانویی زیبا که در محل کار خود پست مهم مدیریتی دارد و جدیت او همه کارمندان را تحت تاثیر قرار می دهد. همین بانو در مهمانی های شبانه همچون الماسی صورتی نگین و مرکز توجه جمع می شود. کوکو نویر شنل به خوبی می داند که افراد مناسب خود را چگونه گلچین‌ کند و افراد بسیار خاص را جذب خود می کند. کوکو نویر در گروه بویایی چوبی، گلی، مشکی قرار دارد و طبعی شیرین و گرم دارد اما نکته بسیار جالبی که در این عطر زنانه وجود دارد این که کوکو نویر از معدود عطر زنانه خوشبو است که اندکی رایحه ی تلخ در طبع خود دارد و برای آن دسته از بانوانی که به روایح تلخ اهمیت می دهند بسیار جذاب است. پیشنهاد فروشگاه اینترنتی برنا این است که از مقاله بهترین عطر و ادکلن های شنل بازدید نمایید و با دیگر محصولات جذاب برند شنل اشنا شوید.
ورساچه اروس زنانه ادوپرفیوم
خرید ورساچه اروس زنانه ادوپرفیوم
خانه ورساچه عطر ورساچه اروس زنانه را برای جلب نظر بانوان طرفدار این برند به بازار عرضه کرد. آلبرتو موریلاس بزرگ، ناتالی لارسن کم نظیر و الیور کرسپ افسانه ای عطرسازان ورساچه عطر زنانه لاکچری هستند. ورساچه به این فکر بود که عطر اروس را بسیار لوکس تر و لاکچری تر تولید کند که حتی شیشه ورساچه اروس زنانه در هارد باکس های لوکس و زیبا قرار دارد. وجود نت های مرکباتی و گلی بسیار متنوع در آکورد های عطر زنانه باعث گردیده این عطر زنانه با ماندگاری بالا هم از نظر رایحه و هم از نظر پخش بو و ماندگاری بسیار زیاد مورد توجه قشر عظیمی از جامعه قرار گرفته است. پیشنهاد فروشگاه اینترنتی برنا این است که از مقاله بهترین عطر های برند ورساچه بازدید نمایید و با دیگر محصولات جذاب برند ورساچه اشنا شوید.
شیخ شیک ۳۰
خرید شیخ شیک ۳۰
عطر شیخ شیک ۳۰ زنانه که یک عطر مخصوص بانوان زیبا رو و خوش استایل است دارای طبعی تند، شیرین و تقریبا ملایم است که حس لذت بی انتها را ارائه می دهد بسیار خوش ذوق و شگفت انگیز است این عطر زنانه لوکس و لاکچری مطابق تمام عطرهای زنانه ی ظریف این برند در حجم ۴۰ کیل در اختیار بانوان قرار می گیرد پس بنابراین باید از تک تک اسپری و ذرات معلق در هوای این عطر نهایت لذت را ببرید این عطر زنانه جذاب بسیار معطر در گروه بویایی بسیار جذاب گلی، چوبی، مشکی قرار دارد دارای پخش بوی وحشتناک زیاد و ماندگاری طولانی مدت می باشد این عطر زنانه خوشبو یکی از عطرهای زنانه ایست که رد بوی بسیار قوی و طولانی از خود به جای می گذارد. پیشنهاد فروشگاه اینترنتی برنا این است که از مقاله بهترین عطر های برند شیخ بازدید نمایید و با دیگر محصولات جذاب برند شیخ اشنا شوید.
عطر شیخ گلد زنانه
خرید عطر شیخ گلد زنانه
چه از نظر ظاهری و چه از منظر رایحه و مواد اولیه یه این عطر بنگریم چیزی جز فوق العاده بودن در این عطر زنانه جذاب نمی یابیم. این عطر زنانه خوشبو در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد، همه از ابتدا می دانند که گروه بویایی شرقی گلی این عطر قرار است با روح و روان شما بازی کند آنقدر احساس خوشایند به شما بدهد که همه چیز را به دست فراموشی بسپارید لذت لذت لذت و لذت تنها واژه ی مناسب برای بیان رایحه ای این ملکه ای ساخت بشر در خلیج فارس کره ای زمین است این عطر در حجم ۴۰ میل در اختیار شما دوستان عطر دوست و عطر باز قرار می گیرد. پیشنهاد فروشگاه اینترنتی برنا این است که از مقاله بهترین عطر های برند شیخ بازدید نمایید و با دیگر محصولات جذاب برند شیخ اشنا شوید.
عطر شیخ اپیولنت ۳۳
خرید عطر شیخ اپیولنت ۳۳
عطر شیخ اپیولنت ۳۳ زنانه یکی از محبوب ترین عطرهایی است عطر زنانه محبوب شاهزاده ای بحرین می باشد جالب آنکه به دستور همسر او از یک سری نت ها در این عطر استفاده شده تا باب میلش باشد اما با این حال باز هم به این ملکه باید به دلیل انتخاب درستش احسنت گفت عطر زنانه با ماندگاری بالا و شگفت انگیز، با شکوه که به مروارید خلیج فارس است شیشه این عطر زنانه شبیه به خنجرهای مربوط به جغرافیای همین نقطه از زمین که مختص اعراب است می باشد برند شیخ هیچوقت هیچ حد و مرزی برای سوپر لوکس بودن خود نداشته همیشه همچون اسب های اصیل عرب که در صحرای عرب می تازند به تاختن در دنیای شگفت انگیز عطر ادامه می دهد. پیشنهاد فروشگاه اینترنتی برنا این است که از مقاله بهترین عطر های برند شیخ بازدید نمایید و با دیگر محصولات جذاب برند شیخ اشنا شوید.
عطر کازاموراتی لیرا
خرید عطر کازاموراتی لیرا
عطر کازاموراتی لیرا زنانه در سال ۲۰۱۱ بود که برند زرژوف تصمیم گرفت در برند کاساموراتی خود عطری خلق شود که مخصوص بانوان باشد. این عطر زنانه محبوب قدرتی داشته باشد که بتواند تبدیل شود به جادوی جاودانگی و اکسیر جوانی از این رو با “کریس موریس” وارد گفتگو شدند این عطرساز برجسته این تصمیم برند زرژوف را به واقعیت پیوند بزند و کاساموراتی لیرا را خلق کرد. رایحه به زبان ساده کاملا مشخص است که از کارامل و وانیل در نت پایه استفاده شده بوی این عطر زنانه با ماندگاری بالا تو ترکیب در تمام ساعات پخش بو به وضوح مشخص است گروه بویایی شرقی گلی، شیرینی و گرمی را به همراه دارد و با پخش بوی فوق العاده ای که دارد هر از چند گاه با یک نفس شما به سرعت وارد مغز می شود تاثیر خود را در روح و روان شما به جای می گذارد.
عطر کازاموراتی لاتوسکا
خرید عطر کازاموراتی لاتوسکا
سراسر از گل و مرکبات که حس آزادی بخشی به هر بانویی اهدا می کند و نقش نت پایه را در این عطر زنانه ایفا می کنند قطعا خرید عطر از برند کاساموراتی شمارا به هیچ وجه پشیمان نخواهد کرد چون احساس زیبای زنانه را به خوبی به نمایش می گذارد عطر زنانه جذاب که بیانگر بانویی است که مملو از عواطف ظریف می باشد.
عطر دیور جادور ادو پرفیوم زنانه
خرید عطر دیور جادور ادو پرفیوم زنانه
در سال ۱۹۹۹ عطر زنانه دیور جادور ادوپرفیوم (ژادور) یا عطر دیور زنانه را طراحی و فرموله کرد. کسی جز این بانو قطعا نمی توانست عطر دیورزنانه فوق العاده و محشر را طراحی کند وقتی ادکلن دیور جادور ادوپرفیوم (ژادور)اصل فرانسوی را اسپری می کنیم حس بسیار دلپذیری را از این عطر در می یابیم. جالب است بدانید طبق نظرسنجی که توسط یک مجله معتبر انجام شدت ۷۰ درصد آقایان از رایحه عطر زنانه خوشبو بسیار راضی هستند دوست دارند همسرشان از این عطر استفاده کند. این عطر زنانه با ماندگاری بالا در سال ۲۰۰۷ جایزه FiFi را در بخش بهترین کمپین تبلیغات ملی بدست اورد همه ی این عناوین تمام مردم را از این عطر شگفت زده کرده و به قدری محبوبیت بدست آورده که خیلی از افراد معتقدند محبوب ترین عطر زنانه و خوش رایحه ترین عطر زنانه تاریخ صنعت عطر سازی برند دیور جادور زنانه است.
عطر تیزیانا ترنزی اوریون
خرید عطر تیزیانا ترنزی اوریون
عطر تیزیانا ترنزی اوریون زنانه یکی از محصولات پر طرفدار و بسیار لوکس برند تیزیانا ترنزی لاکچری ایتالیایی مدل اوریون است. این عطر زنانه با ماندگاری بالا در غلظت اکستریت پرفیوم است. که در گروه بویایی بویایی گلی، مشکی، چوبی قرار دارد و در سال ۲۰۱۵ توسط پائولو ترنزی فرموله شده است. از رایحه تیزیانا ترنزی اوریون نمی توان گفت زیرا در جملات نمی گنجد پایداری بسیار بالا، نوع و سبک رایحه، خاص بودن بوی این عطر و چندین ویژگی دیگر همگی در درون بطری اوریون قرار دارد شیشه بسیار زیبای سفید رنگ این عطر به شکل بطری های همیشگی و الهام بخش برند تیزیانا ترنزی است طبع این عطر زنانه جذاب و لاکچری شیرین و خنک است. سخت می شود اوریون را تشبیه کرد زیرا که تخصص برند تیزیانا ترنزی خلق عطرهاییست متفاوت که هرگز و در هیچ جا همچین روایحی به مشامتان نخورده است اگر بانویی هستید سخت پسند که به عطرهای لوکس علاقه مند هستید و تمایل دارید رایحه ی مختص خود را داشته باشید می توانید عطر زنانه خوشبو تیزیانا ترنزی اوریون اصل را با ضمانت از فروشگاه اینترنتی برنا تهیه کنید. خرید عطر اتکینسونز هر مجستیک عود زنانه در همان سال ۲۰۱۶ و همراه یا نسخه فوق العاده ای مردانه خود به بازار عرضه شد.
خرید عطر اتکینسونز هر مجستیک عود زنانه
عطر زنانه هر مجستی د عود عطری شرقی گلی که در بطن وجود خود از رز، زنبق، و گل زعفران بهره می برد. رایحه ای تکرار نشدنی و فوق العاده که برای بانوان شیک پوش بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند این عطر امضای شخصی آنها نیز باشد. عطر زنانه با ماندگاری بالا دارای طبعی تند، شیرین و گرم می باشد. وجود وانیل، چرم و عود در نت پایه و اصلی با تفکری هوشمندانه در کنار یکدیگر قرارگرفته اند و همین امر موجب ماندگاری بسیار طولانی مدت از این عطر زنانه خوشبو مجستی د عود شده است.
خروج از نسخه موبایل