بهترین عطرهای کارون

کارون یکی از قدیمی ترین خانه های عطر فرانسوی است که هنوز به طور انحصاری به عطر اختصاص دارد. Caron یکی از معدود خانه‌های عطر فرانسوی است که کاملاً به تاریخ خود وفادار بوده و تحت تأثیر «مد» قرار نگرفته است! با بلاگ عطر بُـرنا همراه باشید.

آذر ۲۴, ۱۴۰۲
13 دقیقه میخونی
335 Views
بهترین عطرهای کارون

بهترین عطرهای کارون

بهترین عطرهای کارون ، یک خانه عطر فرانسوی است که در سال ۱۹۰۴ توسط ارنست دالتروف تأسیس شد. در طول سال‌ها، عطرهای کارون بسیاری ساخته شد. کارون یکی از قدیمی ترین خانه های عطر فرانسوی است که هنوز به طور انحصاری به عطر اختصاص دارد. Caron یکی از معدود خانه‌های عطر فرانسوی است که کاملاً به تاریخ خود وفادار بوده و تحت تأثیر «مد» قرار نگرفته است و همیشه سبک کلاسیک را هم در بطری‌ها و هم در محتوای آن حفظ کرده است. بهترین عطرهای کارون در ۱۷ نوامبر ۱۸۶۷، ارنست لئون رنه لوسین دالتروف در یک خانواده یهودی یهودی از طبقه متوسط به دنیا آمد. قبل از رفتن به رختخواب، مادرش، آیدا کارولین بینگ، زنی با ظرافت ذاتی، چند قطره از عطر خود را پشت گوش پسرش می‌چکاند. در نتیجه، دالتروف به بوها علاقه اولیه پیدا کرد. در سال ۱۹۰۳، او به همراه برادرش رائول در عطرسازی سابق امیلیا کارگاهی را در اسنیر-سور-سن راه اندازی کرد. او سپس شرکت خود را در سال ۱۹۰۴، با وجود اینکه هیچ آموزش حرفه ای به عنوان عطرساز نداشت اما با عشق به عطر که توسط مادرش القا شده بود و بینی بسیار با استعدادی داشت، دست به خلق چیزی زد که در ادامه به عطر می رسید. در محوطه ای که از مادام آن ماری کارون در مرکز پاریس خریداری کرده بود، تأسیس کرد.

بهترین ادکلن های کارون

عطرهای کارون خانه کارون همچنان بسیاری از عطرهای اصلی طراحی شده در زمان دالتروف را ارائه می دهد که بسیاری از آنها بسته بندی های سبک روزهای گذشته را حفظ کرده اند. کارون اولین کسی بود که فواره کریستال را در بوتیک‌های خود در دهه ۱۹۸۰ معرفی کرد، جایی که مشتریان می‌توانند بطری عطر انتخابی خود را مستقیماً از شیرهای طلایی پر و دوباره پر کنند. بهترین عطرهای کارون وفادار به سنت عطرسازی عالی فرانسه. امروزه کارون با موفقیت از پس چالش برآمده و هنر عطرسازی را احیا کرده است.

خوشبوترین عطر کارون

حرکت به سمت عطرسازی با فضیلت درست کردن یک چیز زیبا خوب است. اما انجام یک کار خوب حتی بهتر است! در CARON، ما توسط چشم انداز تجمل سخاوتمندانه هدایت می شویم که نه سیاره و نه مردم را فراموش می کند. از انتخاب مواد تشکیل دهنده برای عطرهای گرفته تا تزئین ویترین مغازه ها این ایده آل چراغ راهنمای ما در هر مرحله از راه است. بهترین عطرهای کارون همه چیز با مواد اولیه شروع می شود عطرساز با دقت مواد خامی را انتخاب می کند که در عطر هم لذت بخش است و هم مطابق با اعتقادات ما. مانند گل رز ترکی، پاتچولی اندونزیایی، یا وتیور هائیتی، که همگی تاییدیه For Life دارند. این اسانس ها توسط شبکه های در حال رشد منصفانه و پایدار تولید می شوند که منابع طبیعی را حفظ کرده و شرایط زندگی مردم محلی را به طور ملموس بهبود می بخشد. پر کردن چشمه هنگامی که یک عطر جدید طراحی می شود، استفاده از فرآیندها و مواد با کمترین تأثیر ممکن بر محیط را در اولویت است. تعهد برای یک تجمل سخاوتمندانه و مسئولانه یک قدم جلوتر بود.

معروف ترین عطرهای کارون

در زمانی که مردان عمدتاً از ادکلن استفاده می کردند، دالتروف که همیشه متقاعد شده بود که مردان باید عطر بزنند، جسورانه عطر مردانه Pour un homme را روانه بازار کرد. Caron، صدای این نام مجموعه ای از دسته گل های شیرین و تصفیه شده را تداعی می کند که تداعی کننده عطرهای جادویی و فراموش نشدنی است. بهترین عطرهای کارون ساخته شده از عصاره های کمیاب گل و اسانس های طبیعی عجیب و غریب برای بیش از یک قرن است که به رسمیت شناخته شده بین المللی منجر شده است. در سال ۲۰۰۰، ریچارد فریس برای خانه کارون، به نشانه احترام زیادی برای همه کارهایی که دالتروف در دنیای عطر انجام داد، عطر لیدی کارون را در بطری حکاکی شده با مجسمه آزادی خلق کرد.

انواع ادکلن های کارون

طراح کارون دارای ۱۲۸ عطر در پایه رایحه ما است. کارون یک خانه عطر قدیمی است. اولین نسخه در سال ۱۹۱۱ ایجاد شد و جدیدترین آن مربوط به سال ۲۰۲۳ است. عطرهای Caron با همکاری عطرسازان کارون، ژان کلود دلویل، ژان پیر بتوآرت و وینسنت مارچلو ، ژان ژاک ساخته شده اند.

قیمت عطرهای کارون

در اینجا بهترین عطرهای کارون آورده شده است. همه چیزهایی که قبل از خرید باید بدانید حقایقی که باید در مورد ماندگاری آنها، پخش بو، نحوه بوی آنها و غیره و اینکه چرا بهترین هستند!.

عطرهای کارون

افسانه کارون، به سبک معمولی فرانسوی، صرفاً درباره مردان، زنان و آن چیز گریزان به نام عشق است. بهترین عطرهای کارون که در سطح بین المللی به دلیل ترکیبات منحصر به فرد خود از اسانس های خالص محصور شده در لوکس ترین عطرها شناخته شده است ۳۴ عطر (شامل ۱۳ عطر منحصر به فرد بوتیک) را ارائه می دهد که به طور یکسان به مردان و زنان می رسد. همانطور که انتظار می رفت، کارون ما را ناامید نکرده است و لیستی از بهترین عطرهای کارون را به ما ارائه کرده است که کاملاً با شخصیت ما مطابقت دارد و خلق و خوی ما را تقویت می کند. بهترین عطرهای کارون بگذارید لوکس و کلاس کارون عطری را برای شما فراهم کند که معرف شما باشد و همیشه احساس خوبی به شما بدهد!

عطرهای زنانه کارون

بهترین عطرهای کارون، مجموعه ای انحصاری از عطرها را به شما معرفی می کند که شما را به عنوان یک زن قوی، کلاسیک و ظریف نشان می دهد که می داند چگونه آرامش خود را در هر شرایطی حفظ کند.

عطرهای مردانه کارون

در آغاز قرن بیستم، عطرهای مردانه در انتخاب ادکلن یونیسکس یا اسطوخودوس انگلیسی محدود بودند. در حالی که عطرهایی وجود داشتند که معمولاً مردانه تلقی می شدند عطرسازان لزوماً معجون خود را برای یک جنسیت خاص به بازار عرضه نمی کردند. بهترین عطرهای کارون بنیانگذار کارون، ارنست دالتروف، تلاش کرد تا اولین عطری را بسازد که به طور خاص برای مردان طراحی شده بود.

عطر کارون یاتاقان مردانه

یاتاگان دوتایی از نعناع هندی و ابسنت با امضای مردانه از لهجه های تند و عجیب و غریب است. عطر کارون یاتاقان مردانه طراحی دیگر از کهنه سرباز صنعت عطر یعنی برند کارون بعد از عطر مردانه محبوب پوران هوم دومین عطر پر فروش و پر طرفدار از این برند قدیمی فرانسوی می باشد بهترین عطرهای کارون یاتاقان محصول سال ۱۹۷۸ است که کماکان در خط تولید این برند قرار دارد عطر مردانه خوشبو یاتاقان در گروه بویایی شرقی چوبی قرار میگیرد و رایحه ای دلنشین و مردانه کلاسیک را برای شما به همراه دارد این عطر مردانه خوش نقش و زیبا علاوه بر رایحه ای خوب دارای پخش بوی بسیار مناسب است ماندگاری بسیار خوبی از خود به جای میگذارد، از مهم ترین ویژگی این عطر آن است که در طول این سالیان دراز هیچ تغییری در رایحه ای ایجاد نشده و با همان کیفیت اولیه در دسترس شما قرار می گیرد. بهترین عطرهای کارون این عطر غیرمنتظره قبرسی که از نام یک شمشیر ترکی نامگذاری شده است، دعوتی است که به جای سواران عثمانی دنبال کنید. ترکیبی جسورانه که مطمئن است و از تحریک آمیز بودن نمی ترسد. یک امضای بدبو و عجیب و غریب. یاتاگان، امضای یک ماجراجوی خونگرم. مدت زیادی طول می کشد؛ می تواند بیش از ۱۰ ساعت به پوست یا لباس بچسبد بدون اینکه قدرت خود را از دست بدهد. در مقابل، مسیر شما کمی عمیق است و به شما کمک می کند جذابیت خود را نشان دهید. بهترین عطرهای کارون  
خرید عطر یاتاقان
خرید عطر یاتاقان
پاکت خرید
ویژگی های عطر / ادکلن عطر کارون یاتاقان مردانه
✅نام‌خوشبوی عطر کارون یاتاقان مردانه
✅به انگلیسی caron-yatagan
🥇برند کارون
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر ادو تویلت
✨ طبع رایحه تلخ گرم
💎طعم رایحه تلخ
✿ نُـت‌های برتر اسطوخودوس, درخت کاج, ریحان, شوید, صمغ گالبانیوم, نعناع
✿ نُـت‌های پایه خزه درخت بلوط, درخت بلوط, گیاه درمنه, نعناع هندی،روایح چوبی, روایح دودی, مشک
کشورِسازنده فرانسه

عطر کارون نویت فرش مردانه

اگر به دنبال عطر مردانه می گردید که علاوه بر اصیل بودن ادکلن جدید و رایحه اش جدید باشد فروشگاه اینترنتی برنا به شما عطر کارون نویت فرش مردانه را توصیه میکند. با ابهت و جنتلمن، برند قدیمی و معتبر، شیشه ای زیبا و هوس انگیز و در کنار همه این ها قیمتی اقتصادی و بصرفه، از خصوصات این عطر اصل میباشد. بهترین عطرهای کارون این عطر که رایحه ای فرش دارد عطریست شبانه عطری که سکوت و عظمت شب را با سنگینی که دارد به ارمغان می آورد. عطر کارون نویت فرش بسیار مناسب مردانی است که ابهت زیادی دارند و همیشه همه را تحت تاثیر خود قرار می دهند. بهترین عطرهای کارون این درست همان مردی است که می تواند تکیه گاه مناسبی باشد و از همه لحاظ روی آن حساب کرد. عطر مردانه اورجینال نویت فرش این بمب چوبی را دست کم نگیرید. از این عطر می توان به عنوان عطر گلی چوبی مشکی نام برد
خرید عطر نویت فرش
خرید عطر نویت فرش
ویژگی‌های عطر کارون نویت فرش مردانه
ویژگی های عطر / ادکلن عطر کارون نویت فرش مردانه
✅نام‌خوشبوی عطر کارون نویت فرش مردانه
✅به انگلیسی caron-nuit-fraiche
🥇برند کارون
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر ادو تویلت
✨ طبع رایحه تلخ خنک
💎طعم رایحه تلخ
✿ نُـت‌های برتر چوب صندل سفید
✿ نُـت‌های پایه اوزونیک, چوب گایاک
کشورِسازنده فرانسه

عطر کارون پوران هوم مردانه

عطر کارون پوران هوم مردانه عطری فراموش نشدنی که در سال ۱۹۳۴ توسط برند کارون تولید و به بازار عرضه شد. قدیمی ترین عطری که نزدیک‌ به ۱۰۰ سال از تولید اولیه می گذرد و این حجم از محبوب ترین عطر مردانه و داشتن این همه طرفدار بعد از یک قرن برای هیچ عطری اتفاق نیوفتاده است. نکته جالب در مورد عطر این است که از سال اولیه تولید تا به امروز و این ساعت هیچ تغییری در رایحه آن ایجاد نشده. مهم ترین دلیل پایداری این عطر و محبوبیتش نیز همین موضوع می باشد. بهترین عطرهای کارون تناژ بویی پورانهوم از حسی مرموز خبر می دهد، ادکلن کارون پوران هوم اصل شما را با خود به دنیای شگفت انگیز می برد خیلی ساده اما آسوده در دل شما جای می گیرد و هیچوقت از خرید آن پشیمان نخواهید شد ادکلن مردانه که با رایحه ملموس دلبرانه خود شما را همیشه قانع نگه می دارد. با وجود سادگی، دسته گل پیچیده و فریبنده است. تداعی کننده یک صبح بهاری در حالی که خورشید سبزه های شبنم را لمس می کند، بسیار نفس گیر و تجربه ای بی نظیر است. در همین حال، نت‌های مریم گلی و چوب صندل ملایم هستند اما در پشت اسطوخودوس و وانیل عمق ایجاد می‌کنند. با این حال، با توجه به اینکه ترکیبی پیچیده است، احتمالاً می توانید آن را در مجالس رسمی تر بپوشید. با این حال، ما می توانیم بگوییم که برای برخوردهای عاشقانه بسیار موثر است. بهترین عطرهای کارون اسطوخودوس و وانیل هر دو به عنوان درمان های آروماتراپی شناخته می شوند که در این سناریو نیز موثر به نظر می رسد. در حالی که Pour Un Homme de Caron از نظر جنسی اغوا کننده نیست، اما بسیار درمانی است. به جای استفاده از رایحه‌ای بی‌معنا و مست‌کننده، مردان با ملاحظه‌تر می‌توانند این جایگزین را در نظر بگیرند، که به‌ویژه اطمینان‌بخش و آرامش‌بخش است.
خرید عطر پوران هوم
خرید عطر پوران هوم
پاکت خرید
ویژگی های عطر / ادکلن عطر کارون پوران هوم مردانه
✅نام‌خوشبوی عطر کارون پوران هوم مردانه
✅به انگلیسی caron-pour-un-homme
🥇برند کارون
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر ادو تویلت
✨ طبع رایحه تلخ ملایم
💎طعم رایحه تلخ
✿ نُـت‌های برتر اسطوخودوس
✿ نُـت‌های پایه وانیل،مشک
کشورِسازنده فرانسه

عطر کارون پوران هوم اسپرت مردانه

عطر کارون هوم مردانه محبوبیت عطر مردانه اصل پوران هوم کماکان ادامه دارد. اینبار با نسخه ی اسپرت از این عطر و طراحی و فرموله کردن این عطر مردانه محبوب بعد از تقریبا ۱۰۰ سال برای نسل امروزی. بهترین عطرهای کارون کارون پوران هوم اسپورت عطر مردانه محصول سال ۲۰۱۵ با خط رایحه ای پوران هوم سابق اما با تغییراتی بسیار مثبت در نت ها برای نسل امروزی این عطر ۱۲۵ میلی لیتری توسط “ویلیام فرایس” طراحی و بسیار مورد توجه نسل جوان قرار گرفت. پوران هوم اسپرت به دلیل تولید اندک نسخه اورجینال آن به سختی در کشور ما یافت میشود بنابراین به محص اینکه متوجه موجودی آن شدید لحظه ای درنگ برای بدست آوردن این عطر مردانه جذاب بسیار عالی و دوست داشتنی، نداشته باشید. پوران هوم اسپرت هیچ یک از سادگی خارق العاده ای را که مشهور شده است از دست نداده و به آن عمر چشمگیری بخشیده است. بهترین عطرهای کارون عطرهایی هستند که هر روز صبح با لذت فراوان دوباره آن ها را کشف می کنید و تا آخر عمر باقی می مانند. پوران هوم اسپرت یک عطر اسپرت واقعی برای مردانه محسوب می شود.
عطر کارون اسپرت مردانه
خرید عطر کارون اسپرت مردانه
ویژگی‌های عطر کارون اسپرت مردانه
ویژگی های عطر / ادکلن عطر کارون اسپرت مردانه
✅نام‌خوشبوی عطر کارون اسپرت مردانه
✅به انگلیسی caron-pour-un-homme-sport
🥇برند کارون
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر ادو تویلت
✨ طبع رایحه تلخ ملایم
💎طعم رایحه تلخ
✿ نُـت‌های برتر به لیمو, پرتقال ماندرین, گریپ فروت, لوندر, مرکبات
✿ نُـت‌های پایه جوز, زنجبیل, سدر،دانه تونکا, عنبر, لوبان
کشورِسازنده فرانسه

عطر ایمیز موی کام جی سویس مردانه

عطری سر سخت با نامی سخت و رایحه ای سر سخت تر، عطر مردانه چوبی ادویه ای این عطر مردانه اصل در گرگ و میش سحر نا پدید و در تیرگی شامگاه ظاهر می شود. اگر قصد خرید این عطر خوشبو را دارید لطفا لحظه ای تفکر کنید شخصیت خود را به خودتان یادآوری کنید و بعد از سنجش خود به سراغ این ابر مرد قوی بروید. این عطر مردانه خوشبو کارون ایمیز با کسی شوخی ندارد و فقط با مردی کنار می آید که سرسختی را در درون او بیابد.. جسورانه می شود ادعا کرد خاص ترین عطری که تا به حال خلق شده کارون میباشد و خالق آن نیز مردی سرسخت یعنی “ژان ژاک” است. عطر مردانه جذاب کارون ایمیز محصول ۲۰۲۰ از برند سرشناس کارون می باشد. بهترین عطرهای کارون رایحه مردی که کاملاً او را می پذیرد: آزاد و رهایی. کارون ایمیز حاوی دوز انبوه، بیش از ۱۰ درصد از وتیور طبیعی است که از یک صنعت مسئول دارای گواهینامه For Life که به توسعه محلی در هائیتی کمک می کند، تامین می شود و شرایط کار و پرداخت منصفانه را برای پرورش دهندگان تضمین می کند. به عنوان حفاظت از اکوسیستم جزیره. روی پوست، نت‌های مرکباتی آن با گریپ فروت خوش طعم و زنجبیل تند تازه تقویت شده است. فندق باعث اعتیاد غیر قابل مقاومت وتیور می شود. چوب سدر ویرجینیا کاملاً با تنباکو و دانه تونکا ترکیب شده است که جنبه های پوشاننده وتیور را طولانی تر می کند. بهترین عطرهای کارون عطری را برای مردی طراحی کرده است که خود را همانطور که هست در آغوش می کشد: آزاد و رهایی. دعوتی برای ایستادن. و جنبه های مختلف مردی که آن را می پوشد، آشکار کند.” از آنجایی که شیشه عطر را هرگز نباید دور انداخت، بطری AIMEZ-MOI COMME JE SUIS قابل پر کردن مجدد است.
خرید عطر ایمیز موی کام جی سویس
خرید عطر ایمیز موی کام جی سویس
 
ویژگی های عطر / ادکلن عطر کارون ایمیز مردانه
✅نام‌خوشبوی عطر کارون ایمیز مردانه
✅به انگلیسی caron-aimez-moi-comme-je-suis
🥇برند کارون
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر ادو تویلت
✨ طبع رایحه تلخ تند گرم
💎طعم رایحه تلخ
✿ نُـت‌های برتر زنجبیل, گریپ فروت
✿ نُـت‌های پایه گیاه وتیور،فندق
کشورِسازنده فرانسه

عطر کارون یوزو مردانه

ادکلن یوزو مردانه رایحه ای جدید از برندی قدیمی. این عطر مردانه بسیار جذاب و قدرتمند برند فرانسوی کارون می باشد. این ادکلن در سال ۲۰۱۱ توسط “ریچارد فریسه”  فرموله شده. بهترین عطرهای کارون عطرمردانه جذاب یوزو که عطری مرکباتی است در نت ابتدایی خود با ریحان، به لیمو و یوزو آغاز میشود در میانه راه به سراغ نت های میوه ای در کنار انجیر و پسته می رودکه بسیار خاص و متفاوت عمل کرده است در انتهای این بازی هیجان انگیز سرسختی سرو، دلنشینی چوب صندل در کنار تندی ادویه  این عطر مردانه اورجینال حسو حالی چالش برانگیز را به شما منتقل میکند. پخش بو و ماندگاری این عطر مردانه خوب می باشد و بهترین فصل زمان اسفاده از آن بهار و تابستان میباشد. Yuzu Man منادی سفر حواس و روح است، بوی مردی که هم با شرق و هم با غرب در تعادل است. بهترین عطرهای کارون آکورد مرکبات آن غنای خود را از تنوع مواد طبیعی آن که به شدت از سراسر جهان تهیه شده است، می گیرد. رایحه ای دنیوی، این مرکبات خیره کننده سرشار از نت های آبدار انجیر پروونس و عدس گیاهی اسپانیا است. اسانس های آرامش بخش چوب صندل استرالیایی و سیستوس اسپانیایی این رایحه را تقویت می کند. Yuzu Man جهانگرد در مجموعه عطرهای مردانه CARON است: تعادلی مدرن بین شرق و غرب، بین مرکبات و چوب. اولین عطر مردانه مرکبات کارون، Yuzu Man، قصیده ای از مرکبات نمادین ژاپنی است که نت های تازه و درخشان آن را تقویت می کند. یک دعوت واقعی برای سفر. بهترین عطرهای کارون یوزو که اصالتاً چینی است، بیش از ۱۰۰۰ سال است که در ژاپن یافت می شود. یوزو که به دلیل عطر استثنایی خود رشد می کند، یک مرکبات کمیاب است با پوست ضخیم و ناهموار و رنگی که بسته به رسیده بودن آن از سبز تا زرد متغیر است. پوست و آب آن عطری قوی دارد که ترکیبی از لیموترش، گریپ فروت زرد و ماندارین است.
خرید عطر یوزو
خرید عطر یوزو
ویژگی‌های عطر کارون یوزو مردانه
ویژگی های عطر / ادکلن عطر کارون یوزو مردانه
✅نام‌خوشبوی عطر کارون یوزو مردانه
✅به انگلیسی caron-yuzu-man
🥇برند کارون
♀ جنسیت مردانه
🥃 غلظت عطر ادو تویلت
✨ طبع رایحه تلخ خنک
💎طعم رایحه تلخ
✿ نُـت‌های برتر به لیمو, ریحان, یوزو
✿ نُـت‌های پایه ادویه جات معطر, چوب صندل, سدر،انجیر, پسته, میوه جات
کشورِسازنده فرانسه
بسیاری بر این باورند که بهترین عطرهای کارون «عطر کلاسیک جذاب» و روایتی از عشق پنهانی، اشتیاق و جاه طلبی است.

فروشگاه اینترنتی برنا با ارائه انواع بهترین عطرهای کارون تلاش دارد

تا با ارایه محبوب ترین و پرفروش ترین عطر مردانه، عطر زنانه بتواند

خاطر خوبی برای مشتریان در نظر بگیرد تا با خیالی راحت بتوانند از این فروشگاه خرید نمایند.

شما می توانید به صورت آنلاین بهترین عطرهای کارون سفارش دهید و بهترین عطرهای کارون را در مدت زمان کوتاهی سالم و سلامت دریافت کنید. رایحه اصلی لوکس شما را برای مدت طولانی به وجد خواهد آورد.
بهترین عطرهای کارون
بُن مایه متن مقاله از: بلاگ عطر برنا بهترین عطرهای کارون که در سبد برندهای عطرها مشاهده میکنید را میتوانید در خانه عطر برنا ببینید با ویژگی عطرها آشنا شوید و برای خرید عطر دست بکار شوید.
بهترین عطرهای کارون

کپی مطالب از بلاگ عطر برنا با ذکر منبع بلا مانع است.

سپاس عطر برنا

خروج از نسخه موبایل